حمله شبه نظامیان «قسد» به مناطق مجاور پایگاه‌های آمریکایی

شبه نظامیان قسد (وابسته به اشغالگران آمریکایی) به منازل شهروندان در کوی الیلیه و منازل مجاور در زندان مرکزی در منطقه غویران در شهر حسکه که پایگاه‌های آمریکایی در آن قرار دارد، حمله‌ور شدند.
کد خبر: ۵۷۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۶ - 15March 2023

حمله شبه نظامیان وابسته به آمریکا به مناطق مجاور پایگاه‌های آمریکاییبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا به مناطق مجاور پایگاه‌های آمریکایی در حسکه یورش بردند.

بر اساس این گزارش، شبه نظامیان قسد وابسته به اشغالگران آمریکایی به منازل شهروندان در کوی الیلیه و منازل مجاور در زندان مرکزی در منطقه غویران در شهر حسکه که پایگاه‌های آمریکایی در آن قرار دارد، حمله‌ور شدند.

منابع محلی به سانا اعلام کردند: شبه نظامیان قسد وابسته به واشنگتن کوی الیلیه را نیمه شب گذشته محاصره کرده و شروع به حمله به منازل این منطقه و مقابل زندان مرکزی غویران کردند.

این منابع افزودند: این حملات همواره تکرار می‌شود و مناطق مسکونی در اطراف پایگاه آمریکایی در غویران را هدف قرار می‌دهد.

منابع سوری تاکید کردند: این حملات در راستای تحرکات مستمر به‌منظور فشار بر ساکنان و مجبور کردن آن‌ها به ترک منازل‌شان رخ می‌دهد.

این در حالی است که در پنجم ماه جاری میلادی هم شبه نظامیان قسد وابسته به آمریکا به ۳۲ منزل در شهر حسکه حمله‌ور شدند و ساکنان آن را مجبور به ترک منازل‌شان به منظور حمایت از پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در این منطقه کردند.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار