«قسد» هدف قرار گرفتن فرمانده خود در فرودگاه سلیمانیه را تکذیب کرد

گروه موسوم به نیرو‌های سوریه دموکراتیک (قسد) خبر‌ها درباره هدف قرار گرفتن «مظلوم عبدی» فرمانده این گروه را در حمله پهپادی به فرودگاه بین‌المللی سلیمانیه در شمال عراق تکذیب کرد.
کد خبر: ۵۸۱۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶ - 08April 2023

«قسد» هدف قرار گرفتن فرمانده خود در فرودگاه سلیمانیه را تکذیب کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، مرکز اطلاع رسانی گروه موسوم به نیرو‌های سوریه دموکراتیک (قسد) هدف قرار گرفتن «مظلوم عبدی» فرمانده این گروه را در نزدیکی فرودگاه سلیمانیه تکذیب و اظهار داشت وی در محل کار خود حاضر شده است.

مرکز اطلاع رسانی نیرو‌های قسد خبر هدف قرار گرفتن مظلوم عبدی فرمانده کل این نیرو‌ها را در شهر سلیمانیه تکذیب و اعلام کرد: هدف از انتشار چنین خبری، باج‌گیری سیاسی از برخی نیرو‌ها در اقلیم کردستان عراق است.

روزنامه وال استریت ژورنال جمعه شب به نقل از مقامات آمریکایی گزارش داد که خودروی «مظلوم عبدی» فرمانده قسد که سه نظامی آمریکایی او را همراهی می‌کردند، در نزدیکی فرودگاه سلیمانیه در شمال عراق مورد اصابت موشک شلیک شده از یک پهپاد قرار گرفت، ولی همه سرنشینان خودرو از انفجار جان به در بردند.

وال استریت ژورنال افزود که تحقیقات برای مشخص شدن ابهامات این حادثه ادامه دارد. این روزنامه آمریکایی همچنین به نقل از منابع غربی مدعی شد که ترکیه پشت این عملیات بوده است. این در حالی است که شبکه العربیه گزارش داد که ترکیه هر گونه دخالت در این حمله را رد کرده است.

مدیر امنیتی فرودگاه سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق جمعه شب از حمله پهپادی به این فرودگاه و وقوع آتش سوزدر آن بدون هیچ گونه خسارت جانی خبر داد.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار