اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در جوار امامزادگان آذربایجان شرقی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی از اجرای دو طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان در جوار امامزادگان استان خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۱۷۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶ - 16March 2023

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی،حجت الاسلام والمسلمین «سید شهاب الدین حسینی» مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی روز پنجشنبه، ۲۵ اسفند، در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه همزمان با سراسر کشور، دو طرح ویژه آرامش بهاری و ضیافت الهی را در ایام بهار و ماه مبارک رمضان اجرا می‌کند.

وی افزود: طرح آرامش بهاری از ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۱ در جوار امامزادگان شروع می‌شود و در ادامه به دلیل تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، طرح ضیافت الهی را تا سوم اردیبهشت ماه خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در ۲۵ اسفندماه غبارروبی تمامی امامزادگان و مساجد استان را به همت هیات امنا خواهیم داشت و پس از آن، ویژه برنامه‌های آرامش بهاری و ضیافت الهی اعم از تحویل سال در جوار امامزادگان، جلسات گفتمان‌، برپایی خیمه‌های معرفت، جلسات تفسیر، جزء خوانی، دعوت از مبلغان، اقامه نمازهای جماعت، محفل انس با قرآن کریم و ویژه برنامه‌های ایام شب‌های قدر برگزار می‌شود.

حسینی گفت: این دو طرح از برنامه‌های سالانه سازمان اوقاف بوده و امسال نیز  به صورت فاخر در بیش از ۴۰ امامزاده شاخص استان برگزار می‌شود تا بتوانیم خادم خوبی برای زائران و مسافران عزیز نوروزی که مهمان ما در امامزادگان خواهند بود، باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار