کتاب «دریاقلی» رونمایی شد

کتاب «دریاقلی» درباره شهید «دریاقلی سورانی» قهرمان گمنام آبادانی رونمایی شد.
کد خبر: ۵۷۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶ - 16March 2023

کتاب «دریاقلی» رونمایی شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتاب «دریاقلی» درباره شهید «دریاقلی سورانی» قهرمان گمنام آبادانی با حضور جمعی از مردم، خانواده شهدا، دانشجویان و طلاب حوزه علمیه در آبادان رونمایی شد.

در مراسم رونمایی کتاب دریاقلی، سردار «حسین کاجی» از راویان دفاع مقدس، معرفی قهرمانان گمنام کشور ایران در حوزه جهاد و شهادت را وظیفه همگان دانست و اظهار داشت: متاسفانه مردم ایران به‌خصوص نسل جوان با حماسه‌آفرینان این سرزمین آشنایی کاملی ندارند که نیاز است در این عرصه کارهای زیادی انجام گیرد.

سردار کاجی افزود: اگر این قهرمانان حماسه‌آفرین در کشورهای دیگر بودند ده‌ها فیلم سینمایی و سریال از زندگی آن‌ها می‌ساختند؛ ولی این‌جا با این‌که سال‌ها از شهادت و دلاور مردی آنان گذشته، برای بعضی از آن‌ها کلیپ، کتاب و حتی عکسی چاپ نشده، وظیفه ماست که باید وارد میدان شده و برای معرفی این قهرمانان گمنام قدم برداریم.

وی ادامه داد: اگر حماسه، غیرت و تعصب «دریاقلی سورانی» این جوان با اخلاق ایرانی و قهرمان گمنام و مظلوم کوی ذوالفقاری نبود، آبادان سقوط کرده بود؛ او ناجی آبادان و افتخار ایران است. برای شناخت بیشتر این قهرمان کتاب دریا قلی را بخوانید و به ایرانی بودن خود افتخار کرده و به دیگران نیز خواندن کتاب این قهرمان را معرفی کنید.

کتاب دریا قلی در ۱۲۱ صفحه توسط انتشارات حماسه یاران منتشر و روانه بازار شده است.

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها