نماینده ولی‌فقیه در گیلان:

مساجد و حسینیه‌ها در ماه مبارک رمضان احیا و باز شود

آیت‌الله «فلاحتی» با اشاره به ضرورت حضور گرم در مساجد، حسینیه‌ها و اجتماعات مذهبی ماه مبارک رمضان گفت: خودسازی در ماه مبارک رمضان جدی گرفته شود.
کد خبر: ۵۷۹۲۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۵ - 16March 2023

مساجد و حسینیه‌ها در ماه مبارک رمضان احیا و باز شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، آیت‌الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در تجمع بزرگ ائمه جمعه، علماء و روحانیون استان گیلان با بیان نکاتی درباره ماه مبارک رمضان پیش‌رو اظهار داشت: ماه مبارک رمضان امسال دیگر فصل کار نیست لذا اهالی مناطق سعی کنند مساجد را احیا و در‌های مساجد را باز کنند و از علماء و فضلا برای حضور در مراسمات دعوت کنند.

وی با اشاره به ضرورت حضور گرم در مساجد، حسینیه‌ها و اجتماعات مذهبی ماه مبارک رمضان تصریح کرد: در بعضی روستاها، شهر‌ها و بخش‌ها، نماز جماعت در ۳ وقت برگزار و مساجد باز می‌شود و در سایر نقاط که این اقدام صورت نمی‌گیرد هم باید تلاش شود که مساجد را باز کنند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه خداوند متعال با دیدن پایبندی مردم به مسائل دینی و مذهبی، برکتش را نازل می‌کند گفت: در ماه مبارک رمضان، در کنار تبلیغ آیین دین خدا، سنت پیامبراکرم (ص) و اهل‌بیت (ع) باید به خودمان هم بپردازیم.

وی تاکید کرد: پراکندگی خواسته‌ها و درون‌مان در این ماه، طوری نباشد که خودمان را فراموش کنیم که اگر خود را فراموش کنیم، باخته‌ایم و امیدوارم استفاده بهینه را از این ایام داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار