فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه:

پیشرفت‌های حوزه سلامت در نیروهای مسلح بی‌نظیر است

ناوسالار یکم پاسدار «جعفری» امروز گفت: در کنار همه پیشرفت‌هایی که در طول این سالیان در حوزه سلامت کشور رخ داده است دشمنان ما همواره تلاش کرده اند دستاوردهای انقلاب و خدمات ارزشمند نظام به مردم را کم اثر و بی ارزش جلوه دهند.
کد خبر: ۵۷۹۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۶ - 16March 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شیراز، ناوسالار یکم پاسدار «حسین جعفری» فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه، امروز پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس بیمارستان مسلمین فرماندهی بهداری نیروی دریایی سپاه که با حضور فرماندهان نظامی، انتظامی و مسئولین شهر شیراز برگزار شد اظهار داشت: در کنار همه پیشرفت‌هایی که در طول این سالیان در حوزه سلامت کشور رخ داده است دشمنان ما همواره تلاش کرده اند دستاوردهای انقلاب و خدمات ارزشمند نظام به مردم را کم اثر و بی ارزش جلوه دهند.

فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه بیان کرد: دشمنان ما نمی‌دانند که کسانی که باید قضاوت کنند همین مردم همیشه در صحنه هستند که همواره با حضور در صحنه‌های مختلف، حمایت خود را از انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشان داده اند و مهر تایید بر آن زده اند.

جعفری در ادامه گفت: تولید واکسن‌های مختلف از جمله واکسن کرونا، نانو داروها، کیت‌های آزمایشگاهی ، پزشکی هسته ای، افزایش شاخص امید به زندگی، افزایش تعداد بیمارستان‌ها، رشد بالای پزشکان و متخصصان، خودکفایی در لوازم پزشکی و بسیاری موارد دیگر، از جمله خدمات برجسته ای هستند که در حوزه سلامت افتاده است و این روند رو به رشد همچنان هم ادامه دارد.

فرمانده بهداری نیروی دریایی سپاه در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: در کنار این پیشرفت‌های چشم گیر حوزه سلامت در سطح ملی، در نیروهای مسلح هم این مسیر توسعه و پیشرفت شکل گرفته است، هم در حوزه خدمات سلامت و هم در حوزه ساخت مراکز درمانی و بیمارستان ها، پیشرفت های خوبی رخ داده است، که این مراکز به ویژه در شرایط بحرانی مثل کرونا، خدمات ارزنده ای را به هم میهنانمان ارائه کرده اند.

جعفری همچنین تاکید کرد: در نیروی دریایی سپاه با استعداد بالای مراکز درمانی که بیشتر در مناطق ساحلی و جنوب کشور واقع شده است، خدمات بسیارخوبی به مرم این بخش از کشورمان ارائه می شود.

در پایان جعفری با برشمردن ویژگی های اخلاقی و حرفه ای کامران کاویانی گفت: تکریم ارباب رجوع، ارتقاء رضایتمندی مردم و کارکنان، بهره وری و استفاده از همه ظرفیت بیمارستان مسلمین، توسعه خدمات پزشکی و درمانی، از جمله انتظاراتی است که فرماندهی بهداری از رئیس جدید بیمارستان دارد که ان شاءالله با مدیریت خوب و پی گیریهای اثرگذار دکتر کاویانی، شاهد پیشرفت های خوبی در عرصه خدمات رسانی به خانواده نیروهای مسلح و مردم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها