نماینده ولی فقیه در استان فارس:

شرط کار جهادی این است که برای رضای خدا باشد

آیت الله «دژکام» با بیان اینکه نقش جهادگران در ایثار خدمت بسیار تاثیرگذار است گفت: به شرط آنکه کاری که جهادگران انجام می‌دهند برای رضای خداوند متعال باشد زیرا اگر خدمت‌رسانی و کار برای خدا باشد، رشد پیدا می‌کند.
کد خبر: ۵۷۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳ - 17March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، آیت الله «لطف الله دژکام» نماینده ولی فقیه در فارس روز گذشته در آیین تقدیر از جهادگران عرصه پزشکی، اجتماعی و اقتصادی استان فارس با بیان اینکه نقش جهادگران در ایثار خدمت بسیار تاثیرگذار است اظهار داشت:  به شرط آنکه کاری که جهادگران انجام می‌دهند برای رضای خداوند متعال باشد زیرا اگر خدمت‌رسانی و کار برای خدا باشد، رشد پیدا می‌کند.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی اگر وجهه الهی نداشته باشد مقداری کمرنگ می‌شود، افزود: اگر بخواهیم در کارهایمان موفق و پیروز باشیم فعالیت‌ها را باید مرتب پیگیری کنیم و تسلیم شیطان نشویم.

وی با تصریح بر اینکه صراط مستقیم، صراط ولایت است، بیان کرد: اگر بخواهیم زود به اهداف خود برسیم باید پشت سر، ولی فقیه حرکت و راه ایشان را ادامه دهیم.

آیت الله دژکام افزود: دشمنان نظام و انقلاب در تلاش هستند تا مردم را از راه مستقیم دور کنند و همگی باید با اتحاد در این فتنه‌های آخر الزمانی رهرو ولایت فقیه باشیم تا انشاءالله از این فتنه‌ها عبور کنیم.

وی اظهارکرد: با همدلی و ایثار می‌توان بر تمامی مشکلات غلبه کرد و در این راستا رهبر معظم انقلاب بحث مواسات و همدلی را مطرح کردند که در این مورد کمیته امداد امام خمینی (ره) کارهای خوبی را انجام داده که نشان از همستگی و روحیه اتحاد بین آحاد جامعه است.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: حضور گروه‌های جهادی در ستاد فرمان حضرت امام (ره) منشأ خدمت در راه خداست و باید این حرکات ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار