ما متحدیم/ مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران خبر داد؛

تکریم ۲۱۵ خادم و راوی دفاع مقدس مازندران در راهیان نور

سردار «ملکی» از تکریم و تجلیل از ۲۱۵ خادم و راوی دفاع مقدس مازندران در سرزمین‌های نور خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۳۱۳
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸ - 17March 2023

تکریم از ۲۱۵ خادم و راوی دفاع مقدس مازندران در راهیان نورسردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در حاشیه سفر به راهیان نور در یادمان نهر خیّن در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در ساری با اشاره به اینکه خادمی شهدا توفیقی است که نصیب هر کسی نمی‌شود، اظهار داشت: اخلاص، ایثار، از خودگذشتگی و تقرب به خدا از ویژگی‌های خادمین شهداست.

وی با بیان اینکه خادمین انتخاب شده شهدا هستند و در جستجوی حقیقت الهی گام برمی‌دارند، افزود: خادمین شهدا در مسیر جهاد فی سبیل الله قدم برمی‌دارند و در پیمودن مسیر الهی ثابت قدم هستند.

این مسئول همچنین با اشاره به حضور ایثارگرانه راویان دفاع مقدس در مناطق عملیاتی عنوان کرد: راویان، روایتگر سبک و سیره شهدا هستند؛ آن‌ها روایتگران حقایق و ناگفته‌های جنگ هستند و عشق را به زیبایی ترسیم می‌کنند.

سردار ملکی با بیان اینکه امسال راهیان نور بسیار باشکوه و با عظمت از سال‌های قبل برگزار شد، گفت: در بازدید از مناطق مختلف از جمله «هفت تپه»، «اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک»، «اردوگاه شهید بلباسی»، «شلمچه»، «اروندکنار»، «منطقه عملیاتی کربلای چهار»، «معراج الشهدای اهواز» و «هویزه» از تعداد ۲۱۵ خادم و راوی مازندرانی تقدیر به عمل آمد.

وی با بیان اینکه راهیان نور یک سفر الهی است، خاطرنشان کرد: کسانی که به نوعی در این سفر به زائران کمک می‌کنند، وصل به شهدا هستند و پیوند با این مردان آسمانی بسته‌اند و به فیض الهی دست یافته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها