سردار زهدی در جمع خبرنگاران:

شهید طهرانی مقدم مرد کارهای ناممکن بود

معاون مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی با اشاره به روحیات شهید طهرانی مقدم تصریح کرد: اگرچه شاید به دلیل بزرگی و سختی کارها و ایده های او، برخی مخالفتهایی هم با ایشان می شد ولی گوشش به این حرفها بدهکار نبود و کار را به نتیجه می رساند.
کد خبر: ۵۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۸ - 12November 2015

شهید طهرانی مقدم مرد کارهای ناممکن بود

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، سردار یعقوب زهدی معاون مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی در حاشیه مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حسن طهرانی مقدم، با حضور در جمع خبرنگاران، این شهید بزرگوار را مرد کارهای ناممکن معرفی کرد و گفت: تشکیل یگان توپخانه سپاه و بعد از آن، تاسیس یگان موشکی از کارهای ماندگار حسن طهرانی مقدم بود و اعتقاد داشت که وقتی صدام شهرهای ما را موشک باران می کند و مردم شعار «موشک جواب موشک» سر می دهند، باید دست ولی فقیه را برای پاسخ به این حملات پر کند.

زهدی با اشاره به روحیات شهید طهرانی مقدم تصریح کرد: اگرچه شاید به دلیل بزرگی و سختی کارها و ایده های او، برخی مخالفتهایی هم با ایشان می شد ولی گوش حاج حسن به این حرفها بدهکار نبود و کار را به نتیجه می رساند.

وی افزود: او هیچ موشکی را شلیک نکرد مگر اینکه قبل از آن، دعای توسل بخواند و شعار «وما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی» را روی آن بنویسد.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها