معاون دبیر کل حزب‌الله:

نمایندگان هر چه سریعتر رئیس جمهور لبنان را انتخاب کنند

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان بر ضرورت تسریع روند انتخاب رئیس جمهور این کشور تاکید کرد.
کد خبر: ۵۷۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۳ - 18March 2023

نمایندگان هر چه سریعتر رئیس جمهور لبنان را انتخاب کنندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المنار، «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان اظهار داشت: روند انتخاب رئیس جمهور این کشور باید تسریع پیدا کند.

قاسم در جریان افتتاح یک حسینیه در بیروت بیان کرد: نمایندگان پارلمان لبنان باید به وظایف خود در خصوص انتخاب رئیس جمهور عمل کنند.

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان ادامه داد: این اقدام باید از طریق اجرای مذاکرات و گفت‌وگو‌ها و تفاهم و یا رقابت دموکراتیک صورت پذیرد.

وی هم چنین بار دیگر به توافق امضا شده میان ایران و عربستان اشاره کرد و گفت: ما از این توافق استقبال می‌کنیم و امیدواریم که همگان بر سر مسأله مبارزه با رژیم صهیونیستی در منطقه اجماع کنند.

معاون دبیر کل حزب‌الله لبنان پیشتر در جریان یک نشست تاکید کرده بود: توافق میان ایران و عربستان ضربه مهلکی بر پیکره نقشه‌های رژیم صهیونیستی وارد آورد.

وی در ادامه افزود: دشمنان ایران به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی قصد داشتند کشور‌های منطقه مخصوصاً کشور‌های حوزه خلیج فارس را دور خود جمع کنند تا ایران را به عنوان دشمن اصلی آن‌ها به جای رژیم صهیونیستی معرفی کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار