شیخ نعیم قاسم:

تعرض صهیونیست‌ها به معتکفان بیانگر ضعف آن‌هاست

معاون دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان با اشاره به تعرض نظامیان صهیونیست به نمازگزاران و معتکفان فلسطینی در مسجد الاقصی، این اقدام را بیانگر ضعف و ورشکستگی رژیم صهیونیستی دانست.
کد خبر: ۵۸۱۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۳ - 05April 2023

تعرض صهیونیست‌ها به معتکفان بیانگر ضعف آن‌هاستبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شیخ «نعیم قاسم»، معاون دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان، امروز (چهارشنبه) در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر به تعرض نیرو‌های امنیتی رژیم صهیونیستی به معتکفان فلسطینی در مسجد الاقصی واکنش نشان داد.

بنابر گزارش پایگاه خبری «العهد»، شیخ نعیم قاسم نوشت: «ورود صهونیست‌ها به مسجد الاقصی و تعرض به نمازگزاران و معتکفان بیانگر ورشکستگی و ضعف است و پایداری فلسطینیان نشان‌دهنده عزت و قدرت آن‌هاست.»

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان اضافه کرد: «آشکار شد که آمریکا و غرب با حمایت از صهیونیست‌ها از کمترین ارزش انسانی برخوردار نیستند. آن‌ها ظلم می‌کنند و حامی اشغالگری و تجاوزات هستند؛ اما شکست خواهند خورد.»

نظامیان صهیونیست بامداد امروز (چهارشنبه) به معتکفان فلسطینی داخل مسجد القبلی در مسجد الاقصی حمله کردند. صهیونیست‌ها با این حمله سعی داشتند معتکفان را از مسجد خارج کنند.

در این حمله ۴۰۰ فلسطینی دستگیر و ده‌ها نفر زخمی شدند. فیلم‌ها و تصاویر این یورش بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های جهان به همراه داشت و با محکومیت برخی کشور‌های عربی از جمله عربستان سعودی، مصر، قطر و اردن همراه شد.

در مقابل، نیرو‌های مقاومت در غزه، سحرگاه امروز، در واکنش به حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به معتکفین در مسجدالاقصی، تعدادی موشک روانه شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه کردند. به گفته رسانه‌های عبری، حدود ۲۰ موشک از غزه به سمت شهرک‌ها شلیک شد که یکی از آن‌ها به کارخانه‌ای در «سدیروت» برخورد کرد و خسارات مالی به جا گذاشته است.

نظر شما
پربیننده ها