معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان:

توافق ایران و عربستان پروژه دشمن‌سازی از ایران را نابود کرد

نعیم قاسم با بیان اینکه احزاب مختلف این کشور باید برای برون‌رفت از وضعیت فعلی با فشار‌های آمریکا و اروپا مقابله کنند، گفت که توافق تهران و ریاض پروژه دشمن‌سازی از ایران را ساقط کرد.
کد خبر: ۵۸۰۱۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۳ - 23March 2023

توافق ایران و عربستان پروژه دشمن‌سازی از ایران را نابود کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان امروز (پنجشنبه) در حساب کاربری خود در شبکه توئیتر گفت که منطقه در جهت عکس خواسته‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی پیش می‌رود.

معاون دبیرکل حزب‌الله نوشت: «منطقه در حال حرکت در جهت عکس رویکرد آمریکا و اسرائیل است. توافق ایران و عربستان سعودی پروژه دشمن‌سازی از ایران به جای اسرائیل را ساقط کرد. تلاش برای سامان‌دهی روابط امارات، ترکیه، عربستان سعودی و کشور‌های دیگر با سوریه برای تمام این کشور‌ها خوب است».

وی در ادامه گفت: «لبنان چه زمانی فرصت را برای شوریدن علیه فشار‌های آمریکا و اروپا غنیمت خواهد شمرد و برق ۲۴ را به‌واسطه چین بر مبنای نظام BOT (ساخت، بهره‌برداری و واگذاری) تأمین خواهد نمود؟ لبنان چه زمانی با شهامت برای بازگردانی آورگان به کشورشان با سوریه هماهنگ خواهد شد؟ غرب با تحریم و تحمیل آوارگی در فروپاشی کشور ما نقش داشته است. چیزی برای از دست دادن باقی نمانده است. کدام موضع‌گیری شجاعانه و میهن‌پرستانه‌ای خلاف این روند را خواهد پیمود؟»

معاون دبیرکل حزب‌الله در پایان اشاره کرد: «از شجاعت مواضع مقاومت و طرفداران آن آگاه شده‌ایم. ما مرز‌های دریایی و نفت و گازمان را پس گرفتیم. بیایید با تغییر نظراتمان در بررسی مسائل از معکوس شدن فرایند بهرمند شویم و از گرداب رقابت در فضای رسانه خارج شویم».

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار