نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

دشمن در جنگ ترکیبی از همه ابزارها بهره می‌برد/ ادعا‌های حقوق بشری غرب علیه ایران کذب محض است

عباسپور گفت: جنگ رسانه‌ای، تحریم‌های اقتصادی ظالمانه و اقدامات بین‌المللی با محوریت شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد و تهدیدات نظامی بخشی از محورهای جنگ ترکیبی علیه ایران است.
کد خبر: ۵۷۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۳:۲۹ - 20March 2023

دشمن در جنگ ترکیبی از همه ابزارها بهره می‌برد/ ادعا‌های حقوق بشری غرب علیه ایران کذب محض است«روح‌الله عباسپور» نماینده مردم شهرستان آوج در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن علیه مردم ایران و استفاده از هر فرصتی برای ضربه زدن به ایران اسلامی، اظهار داشت: دشمن در جنگ ترکیبی که علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته است از شیوه‌های مختلفی بهره می‌برد.

عباسپور با بیان اینکه جنگ رسانه‌ای، تحریم‌های اقتصادی ظالمانه، اقدامات بین‌المللی با محوریت شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد و تهدیدات نظامی بخشی از محورهای جنگ ترکیبی علیه ایران است، گفت: غربی‌‌ها مطرح می‌کنند که در ایران دختران حق تحصیل ندارند و کودکان مجبور به ازدواج می‌شوند، در حالی که اینگونه مسائل کذب محض است و طرح آن فقط با اغراض سیاسی صورت می‌گیرد.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اروپا در نظر داشت سپاه را تحریم و در لیست گروه‌های تروریستی قرار دهد که با تهدید مجلس شورای اسلامی از انجام این اقدام خصمانه دست کشید، طی چند روز اخیر موضوع مسمومیت دختران و جنگ ارزش را به پیش کشیده‌اند.

وی افزود: در خصوص جنگ ارزش معتقدم کار اصلی را مردم باید انجام دهند، زیرا افزایش قیمتی که رخ داد عمدتاً حباب بود، بنابراین ضرورت دارد که مردم در چنین وضعیتی به بازارها هجوم نبرند تا با سرعت هر چه بیشتر حباب موجود از بین برود، در غیر اینصورت خود مردم متضرر اصلی هستند.

عباسپور خاطرنشان کرد: معتقدم سقوط قیمت ارز طی روزهای گذشته به دلیل اقدامات بسیار خوب دولت در زمینه مبادلات ارزی بود و اساساً با توجه به میزان ارز موجود در کشور و رشد 48 درصدی نسبت به سال گذشته، نوسانات اخیر با منطق اقتصادی سازگاری نداشت، خوشبختانه برای رفع تمام نیاز‌های کشور مانند تأمین ارز دانشجویان و داروها مشکلی نداریم، چراکه نفت به راحتی می‌فروشیم و ارز آن را اخذ می‌کنیم.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طی 10 ساله گذشته بسیاری از مواقع ما دچار حباب شده‌ایم، اما این دفعه در یک جنگ ترکیبی تمام عیار که قیمت دلار به نحو کاملاً غیر منطقی افزایش پیدا کرد و اگر مردم هجوم نمی‌بردند به بازارها برای خرید، دلار قطعاً خیلی زودتر از آنچه تصور می‌شد، سقوط قیمت‌ها اتفاق می‌افتاد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها