معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

دولت به دنبال افزایش سرمایه های اجتماعی نظام است

حسینی گفت: دولت با کار و تلاش شبانه روزی و گسترده به دنبال افزایش سرمایه های اجتماعی نظام و بازگشت اعتماد عمومی مردم است.
کد خبر: ۵۷۹۵۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷ - 18March 2023

دولت به دنبال افزایش سرمایه های اجتماعی نظام استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «سید محمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس‌جمهور عصر شنبه در نشست آغاز به کار رسمی ستاد اجرایی خدمات سفر قشم که با حضور روسای کمیته‌های ۱۷ گانه و اعضا؛ ستاد اجرایی آن در سالن رشد سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد، اظهار داشت: پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بعد از خداوند قادر و متعال، مردم هستند و اگر این نظام اکنون بعد از گذشت ۴۴ سال همچنان با قدرت ایستاده بخاطر این است که مردم حامی آن بوده اند.

حسینی ادامه داد: در هر کوی و بزن این سرزمین پهناور اگر شما بروید نام یک شهیدی درخشش دارد، در هر روستایی و هر جایی در کشور بروید اینگونه است و باید به این مردمی که پشتوانه نظام هستند خدمت کنیم و مشکلات شان را بر طرف کنیم، گرفتاری‌ها از سر راه برداشته شود و این ظرفیت هم در کشور وجود دارد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه ذخایر معادن به تنهای می‌توانند کشور ما را مدیریت کند، گفت: هفت درصد منابع و ذخایر معدنی دنیا در ایران قرار دارد و اگر امروز کشور بزرگی همچون چین به ما و انرژی ما نیاز دارد به طور حتم به مس ما هم نیاز دارد و خیلی از کشور‌های دیگر به فولاد ما هم نیاز دارند و این منابع و ذخایر هم می‌تواند نیاز‌های دیگران را تامین کند و در مقابل ما هم نیاز‌های که داریم بر طرف می‌شود.

حسینی اضافه کرد: همه ما باید دست به دست هم بدهیم با امید، با نشاط و با انگیزه بالا کار کنیم که ان شاء الله نتایج آن هم حاصل خواهد شد و اگر ما کار کنیم خداوند هم عنایت خواهد کرد.

وی با یادآوری دوران سراسر شکوه و حماسه دفاع مقدس که ما در یک نبرد نا برابر در مقابل همه دنیا قرار داشتیم، گفت: در آن زمان همین کشور آلمان که مدعی حقوق بشر است تسلیحات و بمب‌های شیمیایی را به صدام می‌داد تا در سردشت، حلبچه و سایر جبهه‌های حق علیه باطل استفاده کند. در آن زمان تمام دنیا از رژیم بعثی صدام حمایت و به آن کمک می‌کردند، اما عاقبت ما پیروز شدیم بخاطر اینکه روحیه جهاد، ایثار و شهادت وجود داشت و خداوند هم کمک می‌کرد.

انتهای پیام/۳۷۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار