استاندار فارس:

مردم انقلابی و مومن سعدیه باید طعم محرومیت‌زدایی را بچشند

«ایمانیه» در آیین بهره‌برداری از فاز نخست محور شهری جانباز مرحوم حاج عزت‌الله فهندژ سعدی گفت: منطقه سعديه اگرچه مردمان وفادار و اصيل و معتقد به آيين‌های دينی و ملی دارد، اما در بسياری از موارد آنچه كه شايسته آن‌ها بوده رقم نخورده و باید محرومیت‌های این منطقه رفع شود.
کد خبر: ۵۷۹۵۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۳ - 18March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شیراز، «محمد هادی ایمانیه» استاندار فارس در آیین بهره‌برداری از فاز نخست محور گردشگری و فضای شهری حاج عزت‌الله فهندژ سعدی اظهار داشت: منطقه سعديه اگرچه مردمان وفادار و اصيل و معتقد به آيين‌های دينی و ملی دارد، اما در بسياری از موارد آنچه كه شايسته آن‌ها بوده رقم نخورده و باید محرومیت‌های این منطقه رفع شود.

ایمانیه افزود: خوشبختانه محور گردشگری، گذرگاهی و فضای شهری حاج عزت‌الله فهندژ سعدی در اين منطقه در دستور كار قرار گرفت كه فاز نخست آن امروز به بهره‌برداری رسيد و می‌تواند سبب امیدبخشی به مردم منطقه و محروم این محله شود.

استاندار فارس تصریح كرد: بناست كه با همكاری راه و شهرسازی و شهرداری شيراز، بافت فرسوده و بازسازی و زيباسازی اين منطقه، در جوار آرامگاه سعدی كه شاعر نامدار جهان اسلام و بشريت است، به‌نحوی در دستور كار قرار گيرد كه گردشگران داخلی و خارجی با يک بافت شايسته اين شهر مواجه شوند.

حاج «عزت‌الله فهندژسعدي» پاسدار و جانباز دوران دفاع مقدس و عضو شورای شهر شيراز و مشاور امور جوانان فرماندار شيراز بود كه سال 1389 بر اثر بيماری سرطان در بيمارستان علي اصغر شيراز دار فانی را وداع گفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار