فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

دشمن مقابل اقتدار ملت ایران ناتوان و زمین‌گیر شده است

سردار کریمی گفت: دشمن از اقتدار و گسترش نفوذ انقلاب اسلامی عصبانی است و نمی‌خواهد ایران قوی و مستقل شکل بگیرد و درواقع دشمن مقابل اقتدار انقلاب اسلامی و ملت ایران ناتوان و زمین‌گیر شده است.
کد خبر: ۵۷۹۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۸ - 18March 2023
دشمن مقابل اقتدار ملت ایران ناتوان و زمین‌گیر شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امروز (شنبه) در نشست شورای اداری شهرستان زرندیه اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی امروز قلمرو نفوذ مکتب امام خمینی(ره) به اعماق جغرافیای عالم گسترش پیدا کرده و دشمن در اراده ها و نقشه های خود علیه ملت ایران در بخش های مختلف با شکست جدی مواجه شده است.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: امروز انقلاب اسلامی در اوج اقتدار و حرکت در گام دوم تمدنی است و به برکت تفکر و هدایت های امامین انقلاب اسلامی توازن اقتدار به‌ نفع اسلام ناب محمدی(ص) و انقلاب اسلامی تغییر پیدا کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه دشمن در حوادث اخیر به دنبال زیرسوال بردن اعتماد به نفس ملت ایران و خدشه به باور مامی توانیم جوانان بود، گفت: دشمنان تهی کردن جامعه از معنویت و ارزش های اسلامی را مد نظر قرار داده بودند که البته با هوشیاری ملت و بصیرت جوانان با شکست جدی مواجه شد.
 
سردار کریمی افزود: دشمن از اقتدار و گسترش نفوذ انقلاب اسلامی عصبانی است و نمی خواهد ایران قوی و مستقل شکل بگیرد و البته به برکت جوانان و فرزندان غیور ملت که در عرصه های مختلف مقابل دشمنان صف به صف ایستاده اند و اراده دشمنان را بسته اند و در واقع دشمن مقابل اقتدار انقلاب اسلامی و ملت ایران ناتوان و زمین گیر شده است.
 
وی ادامه داد: ملت ایران در حوادث اخیر نشان دادند به بیگانگان و دشمنان اعتمادی ندارند و این نشان از وفاداری و پایبندی ملت ایران به عهد خود با شهدا و امامین انقلاب است و مردم نشان دادند مصمم در ادامه مسیر انقلاب و به دنبال استقلال هستند و لذا مردم اجازه حاکم شدن اراده دشمنان در این کشور را نخواهند داد.
 
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی اضافه کرد: در طول انقلاب اسلامی به برکت معنویت و بسیج مردمی که از ابتکارات امام خمینی(ره) در کشور است تمام محدودیت ها و توطئه های دشمنان رفع و خنثی شده است و به برکت انقلاب اسلامی اقتدار ملت ایران بر محاسبات و راهبردهای جبهه استکبار غلبه کرده است.
 
وی با بیان اینکه مردم از مسئولین انتظار خدمت صادقانه و پیگیری مطالبات و خواسته ها را دارند، گفت: لذا انتظار می رود همه مسئولین خدمت به مردم و رفع مشکلات را به عنوان عمل صالح بدانند و تمام قد خود را وقف مردم و کشور کنند.
 
سردار کریمی افزود: امروز حضور پرشور جوانان در عرصه های مختلف بسیار امید بخش است و نشان از آینده ای روشن، درخشان و امیدوار کننده دارد و شور و اشتیاق جوانان امروز برای خدمت به کشور نشان از این دارد پرچم شهدا و رزمندگان همچنان برافراشته است و به فضل الهی جوانان تاریخی پرافتخار رقم خواهند زد.
 
وی خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین وظایف امروز دستگاه های دولتی و نهادها و البته دانشگاهیان، نخبگان و آحاد مردم تبیین خلاقانه حماسه ها، پیشرفت ها و واقعیت ها برای جوانان است و جهاد تبیین باید جدی گرفته شود و از همه ظرفیت ها به خوبی استفاده کرد.
 
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار