ما متحدیم/ مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده دزفول خبر داد؛

برگزاری ویژه برنامه تحویل سال نو در یادمان شهدای گمنام هفت تپه

«صادقی» از برگزاری مراسم تحویل سال نو و سالگرد دو شهید گمنام در منطقه عملیاتی هفت تپه خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۶۱۲
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۶ - 19March 2023

برگزاری ویژه برنامه تحویل سال نو در یادمان شهدای گمنام هفت تپهبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «روح الله صادقی» مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده دزفول امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد شهیدان بویژه پنج شهید خادم الشهدای استان مازندران «رحیم کابلی»، «محمد بلباسی»، «علیرضا بریری»، «حسن رجایی‌فر»، و «حبیب الله پور» اظهار داشت: اردوی راهیان نور همه ساله در پایان سال برگزار می‌شود و امسال از اسفند این آمادگی ایجاد شد که میزبان زائرین استان باشیم.

وی با بیان اینکه زائرین مازندران در ابتدای ورودشان به منطقه عملیاتی، یک شب در اردوگاه شهید جعفرزاده دزفول مستقر می‌شوند، افزود: در این مکان خدمات فرهنگی، اقامتی و پذیرایی ویژه این زائرین را داریم.

این مسئول همچنین از برگزاری محفل «شونیشت شهدایی» با حضور خانواده‌های شهدا و زائرین خبر داد و گفت: پس از آن، تجمع زائرین در منطقه فتح المبین با حضور راویان مازندرانی برگزار می‌شود و از آنجا به سایر مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده دزفول ادامه داد: تا امروز میزبان بیش از ۸ هزار زائر مازندرانی بودیم و انتظار است که به بیش از ۱۰ هزار نفر برسد.

وی از برگزاری مراسم تحویل سال نو و سالگرد دو شهید گمنام در هفت تپه خبر داد و اذعان داشت: این سرزمین حس و حال کربلا را یادآور می‌شود و بوی کربلا و اهل بیت دارد.

صادقی بیان کرد: مسئولین برای حضور بیشتر جوانان برنامه ریزی کنند که یادی از شهدا و تجدید میثاق با شهدا و آرمان‌های امام راحل خواهد بود و امیدواریم بتوانیم از اینجا که سرشار از معادن معرفتی شهداست، سبک زندگی را برای آیندگان ترسیم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار