رئیس پلیس راهور فراجا:

استقرار پهپاد پلیس راهور در جاده‌ها/ توقیف خودروی رانندگان پر خطر

سردار هادیانفر از استقرار پهپاد‌های پلیس راهور در جاده‌ها خبر داد و گفت: خودروی رانندگان پر خطر به سرعت توقیف خواهد شد.
کد خبر: ۵۷۹۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۳ - 19March 2023

استقرار پهپاد پلیس راهور در جاده‌ها/ توقیف خودروی رانندگان پر خطربه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «کمال هادیان فر» رئیس پلیس راهور فراجا اظهار داشت: امسال پیش بینی شده است که شاهد افزایش ۳۶ درصدی سفر‌ها و تردد‌ها نسبت به سال قبل باشیم که همین موضوع اهمیت کنترل و نظارت بر جاده‌ها را بیشتر می‌کند.

سردار هادیانفر افزود: از همین رو با استفاده از ابزار‌های مختلفی تلاش می‌کنیم این موضوع محقق شود که این ابزار جایروپلن، بالگرد و پهپاد‌های پلیس است.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: استقرار پهپاد‌های پلیس راهور در جاده‌ها انجام شد و پهپاد‌ها برای استان‌هایی که مسیر‌های طولانی دارند، استفاده می‌شود مانند استان فارس و کرمان که پَهناور هستند.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به این مطلب که عمده تصادفات در استان‌هایی رخ می‌دهد که مسیر‌های طولانی دارند نظیر شمال به جنوب استان کرمان گفت: پهپاد‌های ما در این استان از شمالی‌ترین نقطه تا بندرعباس را پوشش خواهند داد.

وی گفت: بلافاصله اطلاعات خودرو از طریق پهپاد‌ها اطلاع داده می‌شود و اگر لازم باشد، اعمال جریمه یا توقف انجام خواهد شد.

سردار هادیانفر تصریح کرد: در صورتی که با دریافت اطلاعات مشخص شود که راننده متخلف فردی است که نمره منفی دارد یا پیش از این راننده پر خطری شناخته شده است این خودرو در اولین پاسگاه متوقف شده و از ادامه تردد آن جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار