معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان:

مسابقه فرهنگی «سین هشتم» در آستانه عید نوروز برگزار می‌شود

«ایوبی‌راد» از برگزاری مسابقه فرهنگی «سین هشتم» در آستانه عید نوروز خبر داد و گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه تصاویری از «سفره هفت‌سین» خود را که مزین به تصویر شهید «سردار سلیمانی» یا تصاویر سایر شهداست تهیه و در سایت نوید شاهد بارگزاری کنند.
کد خبر: ۵۷۹۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۸ - 19March 2023

مسابقه فرهنگی «سین هشتم» در آستانه عید نوروز برگزار می شودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسماعیل ایوبی‌راد» معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان ضمن تبریک فرارسیدن سال نو، از برگزاری مسابقه فرهنگی «سین هشتم» در آستانه عید نوروز خبر داد و اظهار داشت: علاقه‌مندان می‌توانند برای شرکت در این مسابقه فرهنگی تصاویری از «سفره هفت‌سین» خود را که مزین به تصویر شهید «سردار حاج قاسم سلیمانی» یا تصاویر سایر شهداست؛ تهیه و در سایت نویدشاهد بارگذاری کنند.

وی گفت: علاقه‌مندان تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ فرصت دارند تصاویر خود را در سایت نوید شاهد با لینک شرکت https://navideshahed.com/fa/forms/۵۸۴ ثبت کنند.

ایوبی افزود: مسابقه فرهنگی سین هشتم ۳۰ برگزیده خواهد داشت که به قید قرعه هدایای ۵۰۰ هزار تومانی به آن‌ها تعلق می‌گیرد.

وی همچنین از اجرای پویش مردمی «به رسم ادب» با هدف دیدار با خانواده معظم شهدا به مناست ۲۲ اسفند سالروز بزرگداشت شهدا و به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت خبر داد و گفت: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان برای مسئولان افتخار بزرگی است و هر چه در این امر تلاش شود در مقابل ایثارگرای آنان کم است.

ایوبی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران علاوه بر احترام، به نوعی توجه به خود و همکاران است، گفت: خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشارت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس را برای مسئولان یادآوری می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به اعلام اسامی برندگان مسابقه کتابخوانی «مهدویت» که توسط معاونت فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت امام زمان (عج) و روز بزرگداشت شهدا، در روز ۱۶ اسفند ماه سال جاری به صورت کشوری برگزار شد، گفت: سوال مسابقه از متن وصیت نامه شهدایی که در خصوص امام زمان (عج) مطلب نگاشته بودند انتخاب شده بود.

ایوبی ضمن قدردانی از استقبال خوب شرکت کنندگان در این مسابقه افزود: از میان هزار و ۴۵۱ شرکت. کننده که پاسخ صحیح را ارسال کرده بودند به قید قرعه ۲۰ نفر انتخاب شدند که جوایز به شماره کارت بانکی‌شان واریز خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار