دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بخش خرمدشت راه‌ادازی شد

با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، معاون فرماندار و جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس شهرستان تاکستان، دفتر مدیریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بخش «خرمدشت» راه اندازی شد.
کد خبر: ۵۷۹۷۴۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۵ - 19March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، آیین معارفه «علی قهرمانی» به‌عنوان مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بخش «خرمدشت» از توابع شهرستان تاکستان صبح امروز (‌یکشنبه) با حضور سرهنگ «محمد امیری‌مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، امام جمعه شهر خرمدشت، «آرش رحمانی» بخشدار خرمدشت، «علیرضا بابا» رئیس اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تاکستان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مسئولان این بخش در دفتر بخشداری خرمدشت برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محمد امیری‌مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: خوشبختانه انسجام و اتحاد خوبی در بین مدیران شهرستان تاکستان و بالاخص بخش خرمدشت وجود دارد که امیدواریم با حمایت و پشتیبانی از دفتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس بخش خرمدشت، شاهد تبیین دستاوردها و رشادت های شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران دفاع مقدس این بخش باشیم و نسل امروز جامعه با تأسی از فرهنگ ایثار و استقامت، مسیر خود را جهت پویایی، اتکا و استقلال کشورمان پیدا کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین خاطر نشان کرد: جلوگیری از تحریف و فراموشی فرهنگ دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جدید یک رسالت مهم است چرا که یکی از ابعاد جنگ نرم دشمنان فراموشی حماسه‌های ملت است و دفاع مقدس از جمله حماسه‌های هویت ساز است که همواره باید زنده باشد.

این مسئول تصریح کرد: امیدواریم با راه اندازی و افتتاح دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بخش خرمدشت، شاهد ارتقا فرهنگ ایثار و شهادت در این منطقه باشیم.

در این جلسه، «علی قهرمانی» به عنوان مسئول دفتر اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بخش «خرمدشت» معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها