حزب الله ترور فرمانده گروهان‌های قدس در سوریه را محکوم کرد

حزب الله لبنان یکشنبه شب در بیانیه‌ای ترور شهید علی رمزی الاسود از فرماندهان گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در سوریه را به شدت محکوم کرد.
کد خبر: ۵۷۹۷۶۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۵ - 19March 2023
حزب الله ترور فرمانده گروهان‌های قدس در سوریه را محکوم کردبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، حزب الله لبنان یکشنبه شب در بیانیه‌ای ترور شهید علی رمزی الاسود از فرماندهان گروهان‌های قدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در سوریه را به شدت محکوم کرد.
 
حزب الله در این بیانیه آورده است: این جنایت زمانی روی می‌دهد که رژیم صهیونیستی در فلسطین اشغالی از حملات نیرو‌های مقاومت بشدت رنج می‌برد.
 
حزب الله اعلام کرد: عملیات ترور رهبران و مسؤولان جنبش‌ها مقاومت نه تنها اهدافی که دشمن به دنبال آن است، محقق نخواهد کرد، بلکه این گونه حملات هوشیاری و بیداری ملل عربی و اسلامی را افزایش می‌دهد.
 
«علی رمزی الاسود» از فرماندهان سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) صبح امروز (یکشنبه) در میدان‌های نبرد سوریه در ریف دمشق به ضرب گلوله به شهادت رسید. جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد که نشانه‌هایی از ترور رمزی الاسود توسط رژیم صهیونیستی وجود دارد.
 
همزمان جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) در بیانیه‌ای در واکنش به عملیات شهادت‌طلبانه در جنوب نابلس اعلام کرد که «این عملیات، پاسخ طبیعی به جنایت‌های دشمن صهیونیست است که آخرین جنایت آن‌ها در جنین بود».
 
جنبش حماس تأکید کرد که «مقاومت ادامه دارد و روبه افزایش است و چیزی غیر از دستیابی ملت فلسطین به استقلال و ازادی، آن را متوقف نخواهد کرد».
 
در بیانیه حماس آمده است: «مقاومت در کرانه باختری قوی‌تر و گسترده‌تر می‌شود و هیچ نشست امنیتی نمی‌تواند آن را متوقف کند».
 
یک فلسطینی عصر امروز یکشنبه در پاسخ به جنایات روزانه رژیم صهیونیستی و در یک عملیات استشهادی، اقدام به تیراندازی به سمت خودرو حامل شهرک نشینان صهیونیست در شهرک حواره در جنوب نابلس کرد.
 
رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که سه شهرک نشین در این عملیات ضد صهیونیستی زخمی شده‌اند که وضعیت جسمانی یکی از آنان وخیم است.
 
طبق این گزارش، این فلسطینی ۲۰ گلوله شلیک کرد، اما از تیراندازی به سمت کودکان در خودرو خودداری ورزید.
 
منابع عبری‌زبان مدعی شدند که مجری عملیات به ضرب گلوله نظامیان به شهادت رسید.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها