وداع با پیکر شهید تازه تفحص‌شده، امرالله فیضی در نماز جمعه امروز کرج

مردم کرج با پیکر مطهر شهید امرالله فیضی شهید تازه تفحص‌شده‌ای که هویت پیکر او به‌تازگی شناسایی شده است ظهر امروز ، جمعه ۱۷ آبان‌ماه ۹۲ در مراسم نماز جمعه شهر کرج وداع می‌کنند.
کد خبر: ۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۱ - 08November 2013

وداع با پیکر شهید تازه تفحص‌شده، امرالله فیضی در نماز جمعه امروز کرج

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، مردم کرج با پیکر مطهر شهید امرالله فیضی شهید تازه تفحص شدهای که هویت پیکر او بهتازگی شناسایی شده است ظهر امروز، جمعه 17 آبانماه 92 در مراسم نماز جمعه شهر کرج وداع میکنند. در این مراسم خانواده شهید فیضی نیز حضور پیدا کرده از خصوصیات شهیدشان برای مردم میگویند.

روز گذشته پنجشنبه 16 آبانماه 92 مراسم تشییعی در استان البرز و شهرستان کرج توسط سپاه پاسداران شهر کرج برگزار شد و پیکر مطهر شهید از مقابل خانهاش تا گلزار شهدای کرج روی دستان مردم شهیدپرور استان البرز تشییع شد.
 
پیکر مطهر این شهید کرجی امروز بعد از برگزاری مراسم نماز جمعه به سپاه شهرستان طالقان منتقل و ساعت 8 صبح روز شنبه 18 آبانماه 92 طی مراسمی با حضور خانواده شهید و مردم شهیدپرور طالقان در روستای خورانک شهرستان طالقان در جوار مزار مادرش به خاک سپرده میشود.
 
شهید امرالله فیضی فرزند حکمتالله یکی از شهدای تازه تفحص شده طی عملیات برونمرزی اخیر است که هویتش بهتازگی شناسایی شده است. شهید والامقام امرالله فیضی متولد 1341 کرج است که در سال 1365 و طی درگیریهای منطقه فکه شمالی به شهادت رسیده است و حالا پیکر مطهر این شهید 24ساله بعد از گذشت 27 سال به میان خانواده خود بازگشته است.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار