مدیرکل میراث فرهنگی مازندران:

اشتغال بخش گردشگری مازندران ۱.۵ برابر رشد می‌کند

«برزگر» با اشاره به شعار سال جاری گفت: میزان اشتغال در بخش گردشگری در سال جاری باید رشد ۱.۵ برابری داشته باشد.
کد خبر: ۵۸۰۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۸ - 23March 2023

////////////به گزارش دفاع‌پرس از ساری، «صادق برزگر» مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران امروز در نشست با اعضاء ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران با بیان اینکه دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران و همه مسئولیت‌ها با اداره کل است، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم تا جایی که امکان دارد شاهد حوادث کمتر متاسفانه مازندران رتبه نخست حوادث جاده‌ای را در کشور دارد.

برزگر با اشاره به تاکیدات استاندار، معاون عمرانی استانداری و مرکز بهداشت در خصوص جمع آوری زباله، تاکید کرد: تمامی تاسیسات گردشگری و پیرامون آن‌ها برای جمع آوری زباله و پسماند تلاش شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران افزود: اداره کل اوقاف و امور خیریه آمادگی خود را در مواقع مشکل اسکان مسافر در شهرستان‌ها و سطح استان اعلام کرد.

وی با اعلام اینکه روسای شهرستان‌ها باید نظارت کامل بر تمام خدمات اجرایی سفر داشته باشند، افزود: با توجه به اهمیت نظارت بر قیمت‌ها باید با کمیته تنظیم بازار هماهنگی‌ها صورت گیرد تا این موارد مدیریت شود.

برزگر ادامه داد: با توجه به تاکید استاندار مازندران، تلاش کنیم با قدرت در سال جاری با برنامه ریزی دقیق چشم انداز قابل قبول تعریف کنیم چرا که اداره کل میراث فرهنگی می‌تواند در اقتصاد استان اثرگذار باشد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران با اشاره به شعار سال جاری رهبر معظم انقلاب «مهار تورم و رشد تولید»، گفت: با توجه به شعار سال رهبر معظم انقلاب باید برای تحقق آن تمام حوزه گردشگری، صنایع دستی و میراث فرهنگی با برنامه ریزی و قدرت برای اقتصاد استان تلاش کنند.

برزگر در خصوص سامانه رصد، خاطرنشان کرد: سامانه رصد رشد ۱.۵ برابر نسبت به سال گذشته داشته که اگر این ظرفیت به ۱۰۰ درصد برسد میزان اشتغال با برنامه ریزی افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار