نماینده ولی فقیه در مازندران:

مدیران «رشد تولید» و «مهار تورم» را سرلوحه کار خود قرار دهند

آیت‌الله «محمدی لائینی» با اشاره به شعار سال جاری گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی، رشد تولید و مهار تورم را سرلوحه کار خود قرار دهند.
کد خبر: ۵۸۰۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸ - 27March 2023

مدیران «رشد تولید» و «مهار تورم» را سرلوحه کار خود قرار دهندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در اولین جلسه شورای اداری مازندران در سال جدید که در سالن شماره یک استانداری برگزار شد، اظهار داشت: امیدافزایی و خدمت خالصانه با جدیت در دستور کار مسئولان قرار گیرد و در استان مازندران در ماه‌های گذشته دستاورد‌های ماندگاری از سوی دولت محقق شد.

وی افزود: به عنوان مثال میدان میوه و تره بار جدید ساری بعد از سال‌ها تعیین تکلیف شد و با کار جهادی دولت دستاورد‌های ماندگاری در استان خلق کرد.

امام جمعه ساری اضافه کرد: استاندار مازندران در روز‌های آغازین سال جاری با اراده مضاعف کار‌های فشرده و اساسی خود را برای توسعه استان آغاز کرد که این تلاش‌ها نشان می‌دهد که مدیران ارشد استان به دنبال خدمت خالصانه به مردم هستند.

آیت الله محمدی لائینی اضافه کرد: این تلاش‌ها نویدبخش سال خوب برای توسعه و آبادانی این دیار است و همه مسؤولان باید با تلاش مضاعف و با برنامه ریزی و پیروی از دستورات استاندار مازندران برای ایجاد اشتغال پایدار و گره‌گشایی از مشکلات مردم گام بردارند.

وی تصریح کرد: مازندران تشنه خدمت و سرمایه‌گذاری‌های جدید است و نباید با آسان‌نگری‌ها در مسیر توسعه استان فرصت سوزی شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: به معنای واقعی به مسوولان استان برای رفع مشکلات امیدوار هستم و روز‌های توأم با موفقیت را برای مازندران سرافراز پیش‌بینی می‌کنم.

وی گفت: در کنار تلاش مسئولان، آحاد مردم هم باید همراهی داشته باشند و با برنامه ریزی و اجرای دقیق برنامه‌های دولت می‌توان مسیر پیشرفت استان را تسهیل کرد.

آیت الله محمدی لائینی اضافه کرد: آینده مازندران بسیار روشن است و از مدیران می‌خواهم شبانه‌روز در خدمت استاندار و برای گره‌گشایی از دغدغه‌های مردم همواره در آماده‌باش باشند.

امام جمعه ساری خاطرنشان کرد: رشد تولید و مهار تورم باید سرلوحه کار مدیران دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد و دستاورد‌های مدیران در آینده نزدیک برای اقشار جامعه ملموس باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار