رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

ویژه‌برنامه بزرگداشت ۱۲ فروردین در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

انصاری گفت: ویژه‌برنامه بزرگداشت ۱۲ فروردین در روز جمعه ۱۱ فروردین و قبل از اقامه نماز جمعه با حضور نمازگزاران و روزه‌داران در میعادگاه‌های نماز جمعه شهرکرد و دیگر شهرستان‌ها برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۸۰۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۰ - 29March 2023

ویژه‌برنامه بزرگداشت ۱۲ فروردین در  چهارمحال و بختیاری برگزار می شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «موسی انصاری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال‌وبختیاری صبح امروز در گفت‌وگو با اصحاب رسانه با تبریک سال جدید و گرامیداشت ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: امسال مقرر شده است که ویژه‌برنامه بزرگداشت ۱۲ فروردین در روز جمعه ۱۱ فروردین و قبل از اقامه نماز جمعه با حضور نمازگزاران و روزه‌داران در میعادگاه‌های نماز جمعه شهرکرد و دیگر شهرستان‌ها برگزار شود.

وی ادامه داد: با توجه به مناسبت پیش رو می‌طلبد که دستگاه‌ها این روز تاریخی را با تبیین جایگاه و نقش همه‌پرسی و رأی قاطع به جمهوری اسلامی و تأیید مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی برای عموم مردم به‌ویژه نسل جوان روشن کنند.

انصاری با اشاره به وظیفه نهادهایی، چون آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها و ...، تصریح کرد: انتظار می‌رود که این نهاد‌ها در فضای مجازی و برای جامعه مخاطب بزرگی که در اختیار دارند، برنامه‌هایی را جهت تبیین این مناسبت مهم پیش‌بینی کنند همانطور که امام خمینی (ره) ۱۲ فروردین را از بزرگ‌ترین اعیاد ملی و مذهبی دانسته‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به اهداف پیش‌بینی شده جهت بزرگداشت ۱۲ فروردین و روز جمهوری اسلامی، بیان کرد: بازخوانی چگونگی تثبیت ساختار جدید سیاسی و اجتماعی ایران، تبیین جمهوریت و اسلامیت از دیدگاه امامین انقلاب، تبیین ظرفیت کارآمدی و کارنامه جمهوری اسلامی، معرفی جمهوری اسلامی به عنوان شکلی نوین از ساختار مردم‌سالاری دینی، برجسته‌سازی نظام سیاسی مبتنی بر ولایت فقیه، ترویج آرمان‌های انقلاب و ... از اهم این اهداف هستند.

انصاری در خصوص برخی انتظارات اعلام شده به نهاد‌ها و دستگاه‌ها برای بزرگداشت روز جمهوری اسلامی در استان، گفت: آذین‌بندی و فضاسازی ادارات و معابر و میادین بزرگ شهر و انتقال پیام به مردم و مسافران نوروزی استان، محور قرار دادن پرچم مقدس جمهوری اسلامی به‌عنوان مرکز ثقل تمامی برنامه‌ها، پیش‌بینی برنامه‌های سخنرانی در مساجد و نماز‌های جمعه، راه‌اندازی پویش‌ها و هشتگ‌ها در فضای مجازی از سوی فعالان این حوزه، فضاسازی تبلیغی اماکن گردشگری، پایگاه‌های بهداشتی، درمانی، حمل و نقل عمومی و ... و ارائه اقلام فرهنگی و تبلیغی برای مسافران نوروزی و ... از جمله این انتظارات است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار