پیام مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان به مناسبت 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی؛

ملت ایران در 12 فروردین، عزت و بصیرت را به نمایش گذاشتند

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» به مناسبت فرا رسیدن 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی صادر کرد.
کد خبر: ۵۸۰۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۹ - 31March 2023

ملت ایران در 12 فروردین، عزت و بصیرت را به نمایش گذاشتند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان به مناسبت فرا رسیدن 12 فروردین، روز جمهوری اسلامی ایران پیام تبریکی صادر کرد.

در متن این پیام آمده است:

بی‌شک 12 فروردین؛ یکی از روزهای تاریخی و سرنوشت ساز جمهوری اسلامی ایران است که در آن با رأی اکثریت و قاطع 98.2 درصدی مردم، نظام سیاسی کشور پس از سال‌ها تحمل رنج و اسارت، به نظام جمهوری اسلامی و حکومت مردمی تغییر یافت.

در این روز، مردم با لبیک به ندای معمار کبیر انقلاب اسلامی، امام خمینی(ره)، با حضور در پای صندوق‌های رای  و دادن رای «آری» به جمهوری اسلامی، پایه های نظام اسلامی را تثبیت کردند و بر انتخاب نظام اسلامی  برای این آب و خاک مهر تایید زدند.

12 فروردین، یادآور استقرار حکومت الله بر این مرز و بوم  و روز بصیرت، غرور و عزتمندی مردمی است که  آگاهی را با روحیه انقلابی، سلحشوری و شهادت طلبی  گره زدند و به نمایش گذاشتند.

ملت ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، تا کنون، در همه  موانع را با سر افرازی پشت سر نهاده و حماسه‌های بی‌بدیلی خلق کرده است.

اینجانب ضمن گرامی داشت این روز بزرگ و تبریک سال جدید به پبشگاه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تمامی هموطنان، عظمت و سربلندی ملت شریف ایران اسلامی را در ظل عنایات حضرت ولی عصر (عج) از خداوند متعال مسألت دارم و اعلام می‌دارم که حمایت از جمهوری اسلامی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت  و  از اهداف اصلی این اداره کل می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها