مدیران بخش‌های مختلف نخستین جشنواره ایثار معرفی شدند

با حکم فرهاد محتاری دبیر نخستین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم و فیلمنامه ایثار، مدیران بخش‌های مختلف این رویداد فرهنگی و هنری معرفی شدند.
کد خبر: ۵۸۱۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۴ - 04April 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «فرهاد مختاری» مدیر کل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر جشنواره بین‌المللی ایثار، در احکامی غلامرضا منتظمی پژوهشگر، فعال سیاسی و فرهنگی و بنیانگذار کنفرانس بین‌المللی افق نو را به سمت مدیر بخش بین‌الملل، علی کفراش فیلمساز، مدیر و فعال هنری و سینمایی را به سمت مدیر بخش فیلم، مهدی فرودگاهی فیلمنامه نویس، تهیه کننده و عضو هیات داوری و انتخاب جشنواره‌های هنری و سینمایی را به‌عنوان مدیر بخش فیلمنامه و مصطفی محمودی مدرس دانشگاه، مدیر و برنامه‌ریز روابط عمومی و ارتباطات رسانه‌ای در حوزه سینما و تئاتر را به سمت مدیر بخش ارتباطات و اطلاع‌رسانی جشنواره منصوب کرد.

پیش از این ناصر باکیده، مدیر فرهنگی هنری و فیلمساز به‌عنوان دبیر اجرایی جشنواره بین المللی فیلم و فیلمنامه ایثار منصوب شده بود.

مدیران بخش‌های مختلف نخستین جشنواره ایثار معرفی شدند

بر اساس این گزارش و طبق اعلام دبیرخانه جشنواره اسامی آثار منتخب جشنواره در بخش فیلمنامه، روز دهم اردیبهشت و اسامی آثار منتخب جشنواره در بخش فیلم، روز پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۲ اعلام می‌شود.

نخستین جشنواره بین‌المللی ایثار (فیلم و فیلمنامه) و پنجمین دوره ملی این رخداد هنری از بیست‌ونهم اردیبهشت تا سوم خرداد ۱۴۰۲ با دبیری فرهاد مختاری برگزار می شود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار