اعلام ویژه‌برنامه‌های حرم مطهر رضوی در سالروز میلاد کریم اهل‌بیت (ع)

حرم مطهر رضوی در سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) با برنامه‌های متنوعی میزبان زائران و مجاوران خواهد بود.
کد خبر: ۵۸۱۲۸۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰ - 04April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت‌الاسلام «حسین شریعتی‌نژاد» معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی برنامه‌های سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) را تشریح کرد و اظهار داشت: با هدف بهره‌مندی زائران و مجاوران از فیوضات این میلاد مبارک، برنامه‌های جشن و شادمانی ویژه شب، روز و شام ولادت این امام همام به همت این معاونت با حضور سخنرانان و مادحین برجسته در رواق امام خمینی (ره) تدارک دیده شده است.

وی ادامه داد: مراسم جشن شب ولادت کریم اهل‌بیت (ع) چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه از ساعت ۲۰ با قرائت دعای مجیر با نوای ابراهیم قانع آغاز می‌شود و پس از همخوانی گروه سرود گلدسته‌های حرم، زائران و مجاوران از سخنان حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی بهره‌مند خواهند شد و شعرخوانی آئینی و مولودی خوانی پایان‌بخش این مراسم نورانی خواهد بود.

معاون تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی افزود: ویژه‌برنامه جشن ظهر ولادت سبط رسول الله (ص) پنجشنبه ۱۷ فروردین از ساعت ۱۲:۲۰ با قرائت زیارت امین‌الله توسط محمد جعفرنژاد و همخوانی گروه سرود گلدسته‌های حرم شروع می‌شود و زائران و مجاوران در بخش دیگر از این مراسم نورانی، از سخنرانی حجت‌الاسلام محمد سیدآبادی بهره‌‌خواهند برد و رضا رحیمی عنبران با شعر‌خوانی در وصف کرامات حضرت حسن‌بن‌علی (ع)، نورانیت این محفل نورانی را دوچندان خواهد کرد و در پایان دلدادگان به اهل‌بیت (ع) از مولودی‌خوانی محمد عابدیها مستفیض خواهند شد.

شریعتی‌نژاد گفت: مراسم شام ولادت امام حسن مجتبی (ع) نیز پنجشنبه ۱۷ فروردین از ساعت ۲۰ در رواق امام خمینی (ره) برگزار می‌شود. قرائت دعای افتتاح، سخنرانی حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی و شعرخوانی حجت‌الاسلام سید روح‌الله موید از مهم‌ترین‌ بخش‌های این ویژه‌برنامه خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها