همزمان با ماه مبارک رمضان انجام گرفت؛

اجرای طرح «نسيم همدلی» در تایباد

كاركنان انتظامی با تهيه و توزيع بسته‌های معیشتی در بین نیازمندان، جلوه‌ای ديگر از كمك‌های مومنانه را در طرح «نسيم همدلی» رقم زند.
کد خبر: ۵۸۱۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰ - 05April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سرهنگ «امير اميراحمدی» در حاشیه اجرای طرح «نسيم همدلی» ضمن تبريك عيد نوروز و بهار قرآن، اظهار داشت: فضای معنوی ماه مبارك رمضان، فرصت مناسبی برای آگاهی از حال فقرا و نیازمندان و تلاش برای رفع مشكلات آنان است تا روزه‌داران بتوانند در كنار عبادات خود از توفيق الهی دستگيری از نيازمندان بهره‌مند شوند.

وی در ادامه ضمن تشريح طرح «نسيم همدلی» در ماه مبارک رمضان تصریح کرد: اين طرح که از سنوات گذشته با هدف اجرای فرمايشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص كمک‌های مومنانه به نیازمندان اجرا شد، در سال جاری هم با همت کارکنان انتظامی برای تقويت حس نوع‌دوستی و تقویت روحيه جهادی كاركنان اجرایی شد.

اميراحمدی گفت: در اجرای این طرح که با حضور داوطلبانه و خودجوش کارکنان انتظامی و خانواده‌های آن‌ها انجام شده است، ۵۰ بسته معيشتی به ارزش هر سبد ۸ میلیون ریال تهیه و در بین محرومان و افراد كم‌برخوردار توزیع شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: خادمان امنيت با تهيه و توزيع اقلام معيشتی مورد نياز محرومان، جلوه‌ای ديگر از كمک‌های مومنانه را در طرح «نسيم همدلی» رقم زدند، به طور حتم دعای خير هموطنان ما بدرقه راه خدمتگزاران نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده انتظامی شهرستان تايباد در پایان خاطرنشان كرد: رسيدگی به امور خانواده‌های بی‌بضاعت، ميراث ماندگار اهل‌بيت (ع) است، از همين رو روزه‌داران و دوست‌داران ائمه اطهار (ع) می‌کوشند تا گره‌ای از مشكلات اين خانواده‌ها بگشايند. امیدواریم اين اعمال خداپسندانه مورد قبول حق تعالی قرار گيرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار