مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی خبر داد؛

توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی بین محرومان سراسر کشور

در آستانه سالروز ولادت کریم اهل‌بیت، امام حسن مجتبی (ع)، به همت بنیاد کرامت رضوی و خیرین، ۱۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان بین محرومان سراسر کشور توزیع شد.
کد خبر: ۵۸۱۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۵ - 05April 2023

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، «محمدحسین استادآقا» مدیرعامل بنیاد کرامت رضوی امروز در مراسم آغاز طرح توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی، اظهار داشت: به همت خادمان امام رضا (ع) و خادمیاران فعال در کانون خدمت رضوی سراسر کشور، مرحله جدیدی از طرح همدلی و مواسات را در ماه مبارک رمضان آغاز کرده‌ایم و با مشارکت خیران نیک‌اندیش، ۱۰ هزار بسته معیشتی بین خانواده‌های شناسایی شده توسط نهادهای حمایتی توزیع خواهد شد. 

وی در ادامه با اشاره به اقدامات بنیاد کرامت رضوی در سال گذشته گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از نیم میلیون بسته معیشتی در سراسر کشور با کمک خیران توزیع شد و خدا را شاکریم که توانستیم همراه و یاری‌رسان محرومان باشیم.

استاد آقا حمایت از زوج‌های جوان را یکی دیگر از طرح‌های حمایتی بنیاد کرامت رضوی برشمرد و خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از ۵ هزار تسهیلات ازدواج و هزار سری جهیزیه تأمین و به این زوج‌ها اهدا شد که این روند در سال جدید نیز ادامه خواهد یافت. 

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی بیان داشت: با توجه به تأکید تولیت آستان قدس رضوی، برای توانمندسازی محرومان نیز مجموعه‌ای از جلسات فشرده با حضور نمانیدگان بانک‌ها و سازمان‌های مختلف برگزار شد و خروجی آن عقد تفاهم‌نامه‌های همکاری مهمی بوده که ان ج‌شاءالله در سال جدید اجرایی می‌شود.

وی تفاهم با دبیرخانه شورای کار کشور را از جمله نتایج مهم این حوزه برشمرد و تصریح کرد: در قالب این تفاهم‌نامه ایجاد ۵۰ هزار شغل در سال جاری به عنوان چشم‌انداز مشخص شده و برای اجرایی شدن آن تلاش خواهیم کرد. 

استاد آقا ابراز داشت: آستان قدس رضوی در سال‌های گذشته نیز نسبت به راهبرد اشتغال‌زایی توجه لازم را داشته و در همین راستا طی سال ۱۴۰۱ بیش از دو هزار شغل ایجاد شده و این سیاست در سال جاری هم دنبال خواهد شد. 

مدیر عامل بنیاد کرامت رضوی ادامه داد: راهبرد بنیاد کرامت رضوی این است که محتوای اقدامات و برنامه‌ریزی‌های پیوست فرهنگی معتبری هم داشته باشد و بر این اساس، کانون‌های خادمیاری در سراسر کشور مدت‌هاست نسبت به آموزش و ترویج سبک زندگی رضوی میان خانواده‌ها و خصوصاً زوج‌های جوان اقدام کرده‌اند که ماحصل آن، تحت پوشش قرار گرفتن بیش از ۶۰ هزار زوج در ویژه‌برنامه «زندگی به سبک رضوی» بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار