مراسم تودیع و معارفه رئیس بنیاد شهید بخش محمدیه برگزار شد

«عزت‌الله رسول‌پور» به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بخش محمدیه از سوی مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین منصوب شد.
کد خبر: ۵۸۱۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲ - 05April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، آیین تکریم و تودیع «حمید علی‌محمدی» رئیس سابق و «عزت‌الله رسول‌پور» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بخش محمدیه با حضور «سمیه اسمعیلی» مدیرکل و معاونان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و کارکنان بنیاد شهید بخش محمدیه برگزار شد.

در این مراسم، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اهدای لوح تقدیر از زحمات علی‌محمدی رئیس سابق بنیاد شهید بخش محمدیه تجلیل کرد.

وی همچنین حکم ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران بخش محمدیه را به رسول‌پور رئیس بخش محمدیه تقدیم و از درگاه خداوند متعال، توفیق روزافزون برای ایشان مسئلت کرد.

طی مراسم فوق، اسمعیلی اظهار داشت: در سال جاری با تغییر و تحولاتی که در انتصابات روسای بنیاد شهرستان‌ها اتفاق افتاده، کارکنان بنیاد شهید با مدیریت جدید در ارائه خدمات به جامعه ایثارگران تلاش کنند.

این مسئول افزود: کارکنان با همکاری و هم‌افزایی یکدیگر می‌توانند درخواست‌های ایثارگران را پیگیری و اجابت و دغدغه‌های آنها را برطرف کنند.

در ادامه، رسول‌پور از اعتماد مدیرکل بنیاد شهید استان قزوین به ایشان و همچنین زحمات رئیس سابق بخش محمدیه قدردانی کرد.

وی افزود: امیدواریم با تعامل و همکاری کارکنان بنیاد و بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش محمدیه خدمت‌گزار جامعه ایثارگران باشیم و رضایتمندی آنها را از عملکرد بنیاد ارتقا دهیم.

همچنین در ادامه، علی‌محمدی از زحمات همه کارکنان به‌ویژه مدیرکل و معاونان بنیاد شهید استان قزوین که در اجرای فعالیت‌های این نهاد کمک حال ایشان بودند، قدردانی کرد.

عزت‌الله رسول‌پورعین‌شیخ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بخش محمدیه فرزند شهید مفقودالاثر حسین رسول‌پور عین‌شیخ بوده و پیش از این مسئولیت معاونت بنیاد بخش محمدیه را برعهده داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها