پدر شهید مسعود مرادی به فرزند شهیدش پیوست

پدر سرباز شهید مسعود مرادی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان بهبهان دعوت حق را لبیک گفت و میهمان فرزند شهیدش شد.
کد خبر: ۵۸۱۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰ - 05April 2023

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، پدر سرباز شهید مسعود مرادی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان بهبهان جان به جان آفرین تسلیم کرد و به فرزند شهیدش پیوست.

زنده‌یاد رجب مرادی پدر سرباز شهید مسعود مرادی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان بهبهان که از مرادماه سال ۱۳۶۱ داغ فرزندش را دیده بود پس از ۴۱ سال داغ فراق، به میهمانی او رفت.

پیکر پاک پدر سرباز شهید مسعود مرادی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس شهرستان بهبهان عصر امروز چهارشنبه ۱۶ فروردین‌ماه سال ۱۴۰۲ همزمان با ماه مبارک رمضان و در آستانه میلاد امام حسن مجتبی (ع) در بهبهان تشییع شد.

پس از برگزاری وداع خانواده، دوستان، آشنایان، اقوام و بستگان، پیکر پاک پدر سرباز شهید مسعود مرادی در خانه ابدی خود در آرامستان بهشت رضوان شهر بهبهان آرام گرفت.

پدر شهید مسعود مرادی به فرزند شهیدش پیوست

سرباز شهید مسعود مرادی فرزند رجب است که در تاریخ ۲۷ خردادماه سال ۱۳۴۰ در شهر بهبهان دیده به جهان گشود و در دوران دفاع مقدس به خدمت سربازی اعزام شد.

وی در دوران سربازی از سوی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران همراه با دیگر رزمندگان اسلام راهی جبهه شد و در تاریخ ۶ مردادماه سال ۱۳۶۱ در عملیات رمضان به فیض شهادت نائل آمد و آسمانی شد.

شهید مسعود مرادی در سن ۲۱ سالگی در منطقه عملیاتی شلمچه شهد شیرین شهادت را نوشید و پیکر مطهر پس از تشییع در گلزار شهدای شهر بهبهان در کنار دیگر شهیدان آرام گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار