مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان:

انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای به جایگاه و شخصیت بانوان دارد

«شهسواری» گفت: انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای به جایگاه و شخصیت بانوان دارد و سازمان تبلیغات اسلامی نیز با تشکیل ستاد نهضت پیشرفت بانوان در استان و در همه شهرستان‌ها درصدد است که بتواند از ظرفیت بانوان در حل مسائل اجتماعی، فرهنگی و غیره استفاده کند.
کد خبر: ۵۸۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ - 06April 2023

انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای به جایگاه و شخصیت بانوان داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «ئالا شهسواری» مسئول امور بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان امروز در جلسه ستاد نهضت پیشرفت بانوان شهرستان قروه اظهار داشت: سازمان تبلیغات اسلامی یکی از دستگاه‌های فرهنگی کشور است که در استان کردستان حدود یک‌هزار و ۴۰۰ تشکل دینی، مذهبی و فرهنگی دارد و بانوان در این تشکل‌ها فعال بوده که فعالیت‌های قرآنی، فرهنگی، مذهبی، دینی، اجتماعی را انجام می‌دهند.

وی افزود: بانوان عضو ستاد نهضت پیشرفت ظرفیت بزرگی در احصاء و حل مشکلات هستند و می‌توانند ضمن شناسایی مشکلات با کمک سایر بانوان نسبت به حل آن نیز گام بردارند.

«الهام دهقانی» مسئول ستاد نهضت پیشرقت بانوان اداره‌کل تبلیغات اسلامی کردستان نیز در این جلسه اظهار داشت: انقلاب اسلامی نگاه ویژه‌ای به جایگاه و شخصیت بانوان دارد و سازمان تبلیغات اسلامی نیز با تشکیل ستاد نهضت پیشرفت بانوان در استان و در همه شهرستان‌ها درصدد است که بتواند از ظرفیت بانوان در حل مسائل اجتماعی، فرهنگی و غیره استفاده کند.

وی عنوان کرد:  و طرح رفیقانه از طرح‌های ستاد نهضت پیشرفت بانوان است که براساس آن نوجوان و جوانان ارزشی شناسایی می‌شوند تا ناهنجاری‌های عفاف و حجاب را بررسی نمایند.

دهقانی گفت: طرح نظام تبیین نیز از دیگر طرح‌های ستاد است که براساس آن گروه‌های تبلیغی تشکیل می‌شوند تا اولویت‌های زمانه را طراحی کند و در این طرح گروهی با عنوان حرف‌آورد تشکیل خواهد شد تا در فضای مجازی جریان‌سازی کند و جبهه مردمی را کسب کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار