استاندار همدان تاکید کرد؛

لزوم استفاده از سازمان‌های مردم نهاد در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب

«قاسمی فرزاد» گفت: از ظرفیت سازمان‌‌های مردم‌نهاد در راستای مقابله با کشف حجاب و بی‌حجابی استفاده شود.
کد خبر: ۵۸۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۸ - 06April 2023

لزوم استفاده از سازمان‌های مردم نهاد در راستای ترویج فرهنگ عفاف و حجاببه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان امروز (پنج‌شنبه) در جلسه قرارگاه عفاف و حجاب استان، اظهار داشت: پلیس اماکن در یک تعامل مشخص با اصناف همدان و شهرستان‌ها، پیگیر موضوع حجاب و عفاف باشند. 

وی افزود: افرادی که به امکان عمومی برای خرید و فروش ورود می‌کنند باید حتما حجاب اسلامی را رعایت کنند. 

استاندار همدان خاطرنشان کرد: مجموعه‌های فعال در حوزه ورزش و جوانان نیز مکلف‌اند، اقدامات لازم در جهت رعایت حجاب و عفاف در مراکز ورزشی استان را انجام و اجرا کنند. 

وی با تاکید براینکه فضای عمومی جامعه باید به گونه‌ای باشد که عدم رعایت حجاب و عفاف یک قبح شمرده شود، گفت: دستگاه‌های فرهنگی استان همه امکانات و ظرفیت خود را در راستای ترویج عفاف و حجاب اسلامی به کار گیرند.

قاسمی‌فرزاد یادآور شد: مدیران و مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان باید بخش‌ها و مسئولان زیرمجموعه‌‌ی خود را مکلف به رعایت حجاب و عفاف در محیط اداری و کاری کنند.

وی با بیان اینکه بانک‌ها از ارائه خدمات به افرادی که حجاب و عفاف را رعایت نمی‌کنند خودداری کنند، گفت: از ظرفیت سازمان‌‌های مردم‌نهاد در راستای مقابله با کشف حجاب و بی‌حجابی استفاده شود

استاندار همدان با اشاره به اینکه اقناع‌سازی و فرهنگ‌سازی در اولویت برنامه‌های قرارگاه عفاف و حجاب باشد، متذکر شد: صدا و سیما و اصحاب رسانه در حوزه ترویج حجاب و عفاف اسلامی و تقبیح بی‌حجابی و کشف حجاب اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار