فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا:

دشمن در جنگ ترکیبی به باورهای دینی نسل جوان حمله می‌کند

سرهنگ پاسدار مهرعلیا گفت: در جنگ ترکیبی، دشمن نیاز به سلاح و تجهیرات نظامی ندارد و بلکه با تحریف و تخریب افکار و اندیشه ها به باورها و اعتقادات دینی مردم به ویژه نسل جوان حمله می کند.
کد خبر: ۵۸۱۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ - 07April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ «غلامرضا مهرعلیا» فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، در آئین افتتاحیه کلاس‌های ماه مبارک رمضان در جمع پایوران و سربازان ناحیه بوئین زهرا، به تقویت بنیان درونی اقتصاد کشور اشاره کرد و اظهار داشت: محور بیانات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی نوروزی توجه به استفاده و بهره برداری از ظرفیت‌های داخلی و بنیان‌های درونی نظام به عنوان تکیه گاه ایجاد تحول اساسی در نظام اسلامی بود، تحولی که هدف در بیانیه گام دوم انقلاب، تحقق «تمدن نوین اسلامی» است و همه مسئولین برای تحقق این هدف عالی بیانیه گام دوم انقلاب با نگاه اقتصادی باید به مسائل نگاه کنند.

وی در ادامه افزود: علیرغم تحریم‌ها و فشار‌های اقتصادی آمریکایی‌ها علیه ملت ایران در دوران محاصره اقتصادی، ایران اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری داشته و عملکرد درخشانی را به اثبات رسانده و این موضوع نشان دهنده آن است که تحریم‌ها و فشار حداکثری دشمنان انقلاب بی تأثیر بوده است.

سرهنگ مهرعلیا، بصیرت ملت ایران را خنثی کننده جنگ ترکیبی پیچیده دشمن دانست و گفت: بصیرت و توان مردم ایران در خنثی سازی توطئه‌های گسترده دشمنان به ویژه جنگ ترکیبی سال گذشته به رغم دخالت صریح قدرت‌های سلطه گر و سرویس‌های اطلاعاتی و جاسوسی در حمایت از اغتشاشگران، باعث اعتلای ایران و اثبات کارآمدی نظام اسلامی ایران در سطح جهان شد. در حقیقت، بصیرت ملت ایران، جنگ ترکیبی پیچیده دشمنان را خنثی کرد و نشان داد که دلبستگی و تعلق مردم ایران به انقلاب اسلامی و آرمان‌ها و ارزش‌های آن، پیوندی الهی است و جنگ ترکیبی دشمن و ایجاد مشکلات اقتصادی عزم آن‌ها را در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی مصمم‌تر می‌کند.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، به ابعاد جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: در جنگ ترکیبی، دشمن نیاز به سلاح و تجهیرات نظامی ندارد و بلکه با تحریف و تخریب افکار و اندیشه‌ها به باور‌ها و اعتقادات دینی مردم به ویژه نسل جوان حمله می‌کند. دشمن در جنگ ترکیب به دنبال دوقطبی سازی کاذب در جامعه است تا بتواند با این دوقطبی سازی، اختلاف افکنی و تنش در جامعه ایجاد کند. از این رو، جهاد تبیین، بهترین راهکار مقابله با جنگ ترکیبی دشمنان است و با جهاد تبیین باید وحدت آفرینی و امیدآفرینی را در جامعه ترویج کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار