نماینده ولی فقیه در مازندران تأکید کرد؛

لزوم توسعه کار فرهنگی در زندان‌ها

آیت‌الله «محمدی لائینی» بر لزوم توسعه کارهای فرهنگی در زندان‌ها تأکید کرد.
کد خبر: ۵۸۱۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰ - 06April 2023

لزوم توسعه کارهای فرهنگی در زندان‌هابه گزارش دفاع‌پرس از ساری، آیت‌الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی‌فقیه در مازندران امروز در دیدار با «علی استادی» مدیرکل زندان‌های استان مازندران و معاونین، ضمن تبریک ایام، اظهار داشت: از اینکه در فکر توسعه فیزیکی مجموعه بازداشتگاه، ندامتگاه و زندان‌ها هستید جای شکر دارد چرا که اگر فضای مناسب، بهینه و به اندازه مکان و کارگاهی نباشد می‌تواند سرچشمه بسیاری از فساد‌ها باشد.

آیت الله محمدی لائینی ادامه داد: زندانی شدن هدف نیست بلکه بهانه‌ای برای انجام کار فرهنگی است یعنی مقدمه‌ای برای اصلاح و تحول فرهنگی و اخلاقی است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه زندان مکان احیا و آزادی واقعی است، تاکید کرد: کسانی که حوصله سروکله زدن با زندانیان را ندارند به درد اینجا نمی‌خورند، ارتباط و همدلی سازنده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: بعضی‌ها نیاز به کار‌های بیشتر فرهنگی دارند و و کسانی که نیاز‌های مادی دارند، باید توجه ویژه‌ای شود، در هر حال شما امانتی دارید که ظاهر نامناسبی برای جامعه دارند، اما چه بسا بعد‌ها تبدیل به افراد بزرگ یا خیرین یا شهدا شوند.

وی در پایان اذعان داشت: همچنین اینکه بعد توسعه و رعایت استاندارد‌ها را جدی بگیرید، مازندران نباید در این زمینه عقب باشد، باید به بعد ورزش نیز توجه کنید، جزءخوانی قرآن را بعد از ماه رمضان ادامه بدهید و غیر از ماه رمضان حزب‌خوانی را برای همیشه در دستور کار داشته باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار