اجرای سرودهای «رُوزه اوّلی‌ها»، «بیعت»، و «عزیزم حسین۲» در نمایشگاه قرآن/ سجاد محمدی و محمد اسدالهی به «دهه هشتادی‌ها» آمدند

سجاد محمدی و محمد اسدالهی برای اجرای سرودهای «رُوزه اوّلی‌ها»، «بیعت» و «عزیزم حسین۲» در بخش نوجوان سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم «دهه هشتادی‌ها» حضور پیدا کردند.
کد خبر: ۵۸۱۷۷۸
تاریخ انتشار: ۱۸ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ - 07April 2023

به گزارش خبرنگار و فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، بخش نوجوان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با نام «دهه هشتادی‌ها»، شامگاه (جمعه) ۱۸ اردیبهشت در حالی که هفتمین روز برگزاری نمایشگاه را سپری می‌کرد میزبان سجاد محمدی و محمد اسدالهی از مداحان مطرح کشورمان بود.

در این بخش که با استقبال گسترده‌ خانواده‌ها و نوجوانان‌ حاضر در نمايشگاه روبرو شده بود، سرودهای «رُوزه اوّلی‌ها»، «بیعت» و «عزیزم حسین۲» به‌صورت زنده اجرا شد و حاضرین نیز این سرودها را زمزمه کردند.

براساس این گزارش، بخش ویژه نوجوان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است که امسال با مدیریت مهدی جعفری‌جوزانی با غرفه‌های متنوع و جذابِ باشگاه قرآنی، بازی‌سرا، موکب، اتاق‌فرار، واقعیت‌مجازی، سینمای‌نوجوان، نشست پرسش و پاسخ و باشگاه خبرنگاران نوجوان قرآنی اتفاقات ویژه و نوآورانه‌ای را برای بازدید کنندگان رقم زده است.

گفتنی است؛ بخش نوجوان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با عنوان «دهه هشتادی‌ها» هر روز از ۱۲ تا ۲۶ فروردین و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در محل مصلی امام خمینی (ره) با شعار «می‌خوانمت» میزبان عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها