مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان خبر داد؛

انتشار دومین شماره نشریه الکترونیک «ویرا دفاع»

سرهنگ «رشیدی» گفت: دومین شماره نشریه الکترونیک ویرا دفاع با محوریت نقش لرستان در دفاع مقدس منتشر شد.
کد خبر: ۵۸۱۸۱۱
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳ - 08April 2023

انتشار دومین شماره نشریه الکترونیک «ویرا دفاع»

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، از انتشار دومین شماره نشریه الکترونیک ویرا دفاع خبر داد و اظهار داشت: این نشریه بومی با محوریت نقش لرستان در دفاع مقدس تهیه شده است.

وی با بیان اینکه نقش رزمندگان لرستانی در عملیات‌های مختلف، خاطرات رزمندگان، وصیت‌نامه شهدا، معرفی کتاب از مهمترین بخش‌های فصلنامه ویرا دفاع است، افزود: داستان، شعر، یادداشت نیز از نویسندگان و شاعران حوزه دفاع مقدس لرستان نیز در این نشریه درج شده است.

رشیدی با اشاره به استقبال مخاطبین لرستانی از فصلنامه بومی ویرا دفاع، گفت: با توجه به برگزاری کنگره ملی شش هزار و ۵۴۴ شهید استان لرستان انتشار این نشریه الکترونیک گام موثری در معرفی شهدا لرستان به جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان ضمن تشکر و قدردانی از همه کسانی که در تهیه و انتشار فصلنامه تخصصی ویرا دفاع همکاری دارند، تصریح کرد: از همه پژوهشگران، نویسندگان، شاعران و هنرمندان حوزه دفاع مقدس لرستان دعوت می‌کنیم که در تهیه شماره‌های آتی این فصلنامه همکاری داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار