«ذکر جهانی» در غرفه «دهه هشتادی‌ها» اجرا شد/ استقبال کم‌نظیر از یک سرود در نمایشگاه قرآن

غرفه «دهه هشتادی‌ها» بخش ویژه نوجوان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم میزبان سرود «ذکر جهانی» بود که مورد استقبال کم‌نظیر نوجوانان قرار گرفت.
کد خبر: ۵۸۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۳ - 08April 2023

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، غرفه «دهه هشتادی‌ها» بخش ویژه نوجوان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم میزبان سرود «ذکر جهانی» بود که مورد استقبال کم‌نظیر نوجوانان قرار گرفت.

«ذکر جهانی» نماهنگ پرطرف‌داری است که به مناسبت ولادت امام حسین (ع) تولید و انتشار پیدا کرده است. این اثر در مرکز مأوا تهیه و توسط گروه سرود نجم الثاقب تهران اجرا شده است. در این سرود، اشاره به جهانی بودن امام حسین (ع) از نکات مهمی است که شاعر به زیبایی در ابیات سرود آورده است. ملودی جذابی که در قسمت ترجیع این سرود استفاده شده است، بسیار جذاب و شنیدنی است.

«ذکر جهانی» در غرفه «دهه هشتادی‌ها» اجرا شد/ استقبال کم‌نظیر از یک سرود در نمایشگاه قرآن

غرفه «دهه هشتادی‌ها» امسال با مدیریت مهدی جعفری‌جوزانی با غرفه‌های متنوع و جذابِ باشگاه قرآنی، بازی‌سرا، موکب، اتاق‌فرار، واقعیت‌مجازی، سینمای‌نوجوان، نشست پرسش و پاسخ و باشگاه خبرنگاران نوجوان قرآنی اتفاقات ویژه و نوآورانه‌ای را برای بازدید کنندگان رقم زده است.

گفتنی است؛ بخش نوجوان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با عنوان «دهه‌هشتادی‌ها» هر روز از ۱۲ تا ۲۶ فروردین و از ساعت ۱۷ تا ۲۴ در محل مصلی امام خمینی (ره) با شعار «می‌خوانمت» میزبان عموم علاقه‌مندان خواهد بود.

 

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار