رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار:

«بصیرت و ایمان» دو ویژگی بارز ملت ایران است

حجت‌الاسلام «طائب» بصیرت و ایمان به حجت الهی را دو ویژگی بارز ملت ایران دانست و گفت: بسیاری از سیاستمداران معتقد بودند که سوریه باتلاق است و اگر کسی پای خود را در آنجا بگذارد نابود می‌شود اما مردم گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند و امثال شهید بصیری‌پور رفتند و ثابت کردند که سوریه تراز انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۸۲۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲ - 09April 2023

«بصیرت و ایمان» دو ویژگی بارز ملت ایران/ شهید «بصیری‌پور» نمونه‌ای از بصیرت ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «مهدی طائب» رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار شب گذشته در مراسم بزرگداشت پنجمین سالگرد شهادت «مرتضی بصیری‌‌پور» اولین شهید مدافع حرم استان خراسان جنوبی، اظهار داشت: شهید بصیری‌پور نمونه‌ای از بصیرت ملت ایران است که در مقابل باطل ایستاد.

وی بصیرت و ایمان به حجت الهی را دو ویژگی بارز ملت ایران دانست و توضیح داد: اگر مسلمانان به دستور پیامبر (ص) برای کشتن اسرای جنگ بدر عمل می‌کردند جنگ اُحد و خندق پیش نمی‌آمد و پیامبر در جنگ بدر غائله شرک را تمام می‌کرد اما مسلمانان با اسیر گرفتن مشرکان باعث شدند شرک باقی بماند و با متحد شدن با یهودیان در نهایت پیامبر را در جنگ موته متوقف کردند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار بصیرت مردم را موجب پیروزی اسلام و انقلاب در جنگ تحمیلی هشت ساله و جنگ سوریه دانست و تصریح کرد: در جنگ سوریه هم عده‌ای همین باورها را داشتند و می‌گفتند که جمعیت ایران با مشارکت در این جنگ به خطر می‌افتد اما رهبر معظم انقلاب اسلامی خطاب به سردار شهید «قاسم سلیمانی» فرمودند که سوریه، تراز انقلاب اسلامی است و باید در آن جبهه مقاومت کرد.

حجت‌الاسلام طائب ادامه داد: بسیاری از سیاستمداران معتقد بودند که سوریه باتلاق است و اگر کسی پای خود را در آنجا بگذارد نابود می‌شود اما مردم گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی بودند و امثال شهید بصیری‌پور رفتند و ثابت کردند که سوریه تراز انقلاب اسلامی است.

وی به سخنان انتقادی برخی افراد به روابط ایران با روسیه و چین اشاره کرد و بیان داشت: این افراد وقتی گفتند باید با امریکا مذاکره کنیم و به آنان در این زمینه هشدار دادند بصیرت نداشتند حالا هم که با روسیه و چین ارتباط برقرار کردیم بصیرت ندارند چون آمریکا و این دو کشور را نشناختند.

رئیس شورای قرارگاه راهبردی عمار با تأکید بر اینکه امام (ره) از همان ابتدا استکبار آمریکا را گوشزد می‌کرد، متذکر شد: چین استکبار ندارد و برای مدیریت جمعیت یک میلیاردی خود نیازمند تعامل با کشورهای دیگر است.

انتهای پیام/ لیلا لیمویی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار