مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی مطرح کرد؛

ضرورت انعکاس نقش آزادگان در دانشنامه دفاع مقدس

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: برای ارائه هرچه بهتر نقش آزادگان بعنوان اسوه‌های مقاومت به جامعه و بهره‌مندی محققین و پژوهشگران، این نقش باید با رویکرد علمی در دانشنامه دفاع مقدس استان خراسان رضوی بعنوان یک کتاب مرجع منعکس شود.
کد خبر: ۵۸۲۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ - 09April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «علی‌اکبر عرفانی» مدیر موسسه فرهنگی پیام آزادگان خراسان رضوی با حضور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان با سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارز‌ش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی دیدار و گفت‌وگو کرد.

سردار یوسفعلی‌‌زاده در این نشست ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته توسط مؤسسه فرهنگی پیام آزادگان خراسان رضوی در راستای معرفی اسوه‌های مقاومت به جامعه، اظهار داشت: برای ارائه هرچه بهتر نقش آزادگان به جامعه و بهره‌مندی محققین و پژوهشگران، این نقش باید با رویکرد علمی در دانشنامه دفاع مقدس استان خراسان رضوی بعنوان یک کتاب مرجع منعکس شود؛ بر همین اساس موسسه پیام آزادگان خراسان رضوی ارتباط خود را با مدیریت دانشنامه دفاع مقدس استان تقویت کند تا این مهم محقق شود.

وی با تأکید بر اینکه اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی سعی داشته در اجرای مأموریت‌های محوله به ابعاد مختلف دفاع مقدس در قالب‌های ادبی و هنری بپردازد، افزود: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی همزمان با احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان، اقدامات اساسی همچون راه‌اندازی مرکز اسناد دفاع مقدس، تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان و احداث یادمان‌های شهدای گمنام را دنبال می‌کند.          

در ابتدای این دیدار عرفانی در سخنانی ابراز داشت: مؤسسه پیام آزادگان به واسطه نوع مأموریتی که در حوزه آزادگان بر عهده دارد مکمل اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی است.

وی در ادامه گزارشی از فعالیت‌های موسسه پیام آزادگان در حوزه‌های مختلف از جمله تألیف کتاب و احصا تاریخ شفاهی آزادگان ارائه کرد.

عرفانی در پایان ضمن اعلام آمادگی این مؤسسه جهت همکاری با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در راستای اجرای هرچه بهتر مأموریت‌ها، تعامل بیش از پیش اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و موسسه فرهنگی پیام آزادگان را ضروری دانست.

ضرورت انعکاس نقش آزادگان در دانشنامه دفاع مقدس

ضرورت انعکاس نقش آزادگان در دانشنامه دفاع مقدس

ضرورت انعکاس نقش آزادگان در دانشنامه دفاع مقدس

ضرورت انعکاس نقش آزادگان در دانشنامه دفاع مقدس

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار