مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

رهبر معظم انقلاب اسلامی میدان‌دار جهاد تبیین هستند

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: امروز اگر جهان اسلام و جامعه ایرانی را مورد بررسی قرار دهیم متوجه خواهیم شد که رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچم جهاد تبیین را برافراشته نگه‌داشته‌اند؛ بر همین اساس بدون شک معظم له میدان‌دار جهاد تبیین هستند.
کد خبر: ۵۸۱۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳ - 04April 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در دیدار نوروزی کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با تبریک بهار طبیعت و بهار قرآن و گرامیداشت یاد شهیدان، ضمن تبیین فرمایشات نوروزی فرمانده معظم کل قوا در حرم مطهر رضوی، اظهار داشت: امروز اگر جهان اسلام و جامعه ایرانی را مورد بررسی قرار دهیم متوجه خواهیم شد که رهبر معظم انقلاب اسلامی پرچم جهاد تبیین را برافراشته نگه‌داشته‌اند؛ بر همین اساس بدون شک معظم له میدان‌دار جهاد تبیین هستند.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی در اوج صلابت، صداقت و سلامت با تحلیل محیط داخلی و بیرونی و برشماری نقاط قوت و ضعف حرکت انقلاب و نظام مقدس اسلامی، الزامات و راهبردهای پیش رو و آینده را برشماری کردند.

این مسئول تأکید کرد: سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی مکمل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی است.

یوسفعلی‌زاده تصریح کرد: بعد از طوفان فتنه‌ای که دشمن در طول شش ماه قبل برانگیخته بود و با اجرای عملیات روانی و جنگ ترکیبی موجب بروز اقدامات ضد امنیتی شده بود، تدابیر و روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی نقطه عطف و پایانی بر کجروی‌ها بود.

وی گفت: کارکنان اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در سنگر حفظ ارزش‌ها باید وظیفه‌شناسی کنند و نسبت به موضوعاتی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سال در حرم رضوی بر آن تأکید فرمودند تمرکز داشته باشند.

این مسئول تقویت ارتباط و تعامل با دستگاه‌ها و ساختارها در همه سطوح، بهره‌گیری از ظرفیت پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت و همچنین جوانان آتش به اختیار و ارتباط مستمر با دفاتر نمایندگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان‌ها را در جهت پیش‌برد مأموریت‌های حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ضروری دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار