مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی مطرح کرد؛

ضرورت توجه به نسل جوان در جهاد تبیین

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: در جهاد تبیین برای هدایت دانش‌آموزان و دانشجویان باید تلاش کنیم چراکه نسل نوجوان و جوان در معرض انواع تیرهای زهرآگین جنگ ترکیبی دشمن قرار دارند.
کد خبر: ۵۷۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۸ - 18March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در نشست هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان فریمان اظهار داشت: انسان در انجام وظایف باید تلاش کند اما این تلاش نباید به‌گونه‌ای ‌باشد که دچار روزمرگی شود.

وی افزود: مسئولیتی که بر عهده فردی گذاشته شده همواره باید همچون تابلویی پیش چشمش خودنمایی کند تا او را در عمل به رسالت اجتماعی‌اش هدایت کند.

این مسئول در ادامه ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در شهرستان فریمان، گفت: اگر می‌خواهیم به شهدا اقتدا کنیم باید تا سرحد فداکاری و جان‌‌فدایی به تکلیف عمل کنیم، در این مسیر باید راه برون رفت از مشکلات را بیابیم، هرچند در این راه دستمان خالی و یا بی‌یار‌ویاور باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: بدون شک دشمن به دنبال راهی برای نفوذ است و جنگ ترکیبی و شناختی که امروز جنگ فعال از سوی دشمن است به همین منظور طراحی و اجرا شده که با جهاد تبیین می‌توان با آن مقابله کرد.

یوسفعلی‌زاده ابراز داشت: برای نقش‌آفرینی در جهاد تبیین باید سه گام پیمود. گام نخست این است که فرد نسبت به آنچه می‌خواهد انجام دهد آگاهی پیدا کند، در گام دوم مصمم شود آنچه را به آن آگاهی پیدا کرده عمل کند و در گام سوم این است که برای عمل به آگاهی‌ها باید هر آنچه در توان دارد به میدان بیاورد و هرگز از هیچ تلاشی برای عمل به وظایف خود در حوزه جهاد تبیین فروگذار نکند.

وی تأکید کرد: در جهاد تبیین برای هدایت دانش‌آموزان و دانشجویان باید تلاش کنیم چراکه نسل نوجوان و جوان در معرض انواع تیرهای زهرآگین جنگ ترکیبی دشمن قرار دارند. در این مقطع نسخه‌ای که نظام مقدس جمهوری اسلامی به آن عمل کرده و به آن پایبند است و نتیجه گرفته روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

در این نشست اعضای هیئت امنای شهدای گمنام شهرستان فریمان گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این شهرستان در عرصه‌های مختلف ارائه کردند.

سردار یوسفعلی‌زاده در بدو ورود به فریمان با حضور در یادمان شهدای گمنام این شهر با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها