نایب‌ رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

تشکیل کمیته‌ای برای تحقق شعار سال/ گام‌های عملی برای مهار تورم و رشد تولید برمی‌داریم

اسماعیلی گفت: کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در اولین جلسه خود با وزیر کار، رئیس سازمان تأمین اجتماعی و روسای صندوق‌های بازنشستگی تلاش کرد تا گام‌های عملی برای تحقق شعار سال برداشته شود.
کد خبر: ۵۸۲۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۱ - 10April 2023

تشریح برنامه‌های کمیسیون اجتماعی برای تحقق شعار سال/ گام‌های عملی برای مهار تورم و رشد تولید برمی‌داریم«ولی اسماعیلی» نایب‌ رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برنامه‌های کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی برای تحقق شعار سال (مهار تورم و رشد تولید) اظهار داشت: بر اساس وظیفه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اولین جلسه خود را با حضور وزیر کار، رفاه و تعاون اجتماعی، رئیس سازمان تأمین اجتماعی و روسای صندوق‌های بازنشستگی برگزار کردیم تا بتوانیم گام‌های عملی در این‌باره برداریم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: در این جلسه همه راهکارهای عملی با توجه به ظرفیت وزارت کار، رفاه و تعاون اجتماعی در خصوص مهار تورم و رشد تولید بررسی شد، ان‌شالله جلسه نهایی و جمع‌بندی هفته آینده در وزارت کار، رفاه و تعاون شکل می‌گیرد تا شاخصه‌های عمومی را تعیین کنیم و بتوانیم پایان سال هم ارزیابی از اجرای برنامه‌ها داشته باشیم.

نایب‌رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: قرار است کمیته‌هایی در کمیسیون با حضور معاونین وزارت کار، رفاه و تعاون اجتماعی شکل بگیرد که ماهانه گزارش آن را به صحن کمیسیون ارائه دهند تا اقداماتمان در حد شعار نباشد.

وی افزود: با توجه به هلدینگ‌هایی که وزارت کار رفاه و تعاون اجتماعی در مجموعه شستا و صندوق‌های بازنشستگی دارد این ظرفیت را ایجاد می‌کند تا بتوانیم در زمینه مهار تورم و رشد تولید اقدامات موثر انجام دهیم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار