همزمان با لیالی قدر برگزار می‌شود؛

«هزار شب آسمانی» در فرهنگ‌سرای ارسباران

فرهنگ‌سرای ارسباران به مناسبت فرا رسیدن لیالی پرفیض قدر، ویژه برنامه «هزار شب آسمانی» را با حضور جمعی از اندیشمندان برگزار می‌کند.
کد خبر: ۵۸۲۲۰۹
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۱ - 09April 2023

«هزار شب آسمانی» در فرهنگ‌سرای ارسبارانبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، ویژه برنامه «هزار شب آسمانی» همزمان با لیالی پر فیض و فضیلت قدر، در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌و‌سوم ماه مبارک رمضان، از ساعت 24 تا 2 بامداد با حضور جمعی از اندیشمندان برجسته و شاعران آیینی در فرهنگ‌سرای ارسباران برگزار می‌شود.

از جمله مهمانان شاخص این برنامه می‌توان به دکتر رسول رسولی پور، دکتر سیامک مختاری، دکتر امیرعباس علی زمانی اشاره کرد که در باب فضیلت و فلسفه وجودی شب‌های قدر به ایراد سخن می پردازند و شعرای آیینی در فواصل مراسم شعرخوانی خواهند کرد.

اجرای ویژه برنامه «هزار شب آسمانی» بر عهده دکتر محمدجواد ادبی دانش آموخته حوزه و دانشگاه و از شخصيت‌های فعال فرهنگی است که در سال 1383 به عنوان پژوهشگر برتر حوزه فلسفه و دين انتخاب شد و در همايش صلح جهانی در سال 2006 در كشور هندوستان به عنوان منتخب اعلام شد.

علاقمندان برای حضور در این مراسم معنوی می‌توانند به خیابان جلفا فرهنگ‌سرای ارسباران مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیستر با شماره 20- 22872818 تماس بگیرند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار