در پیام تسلیت سرلشکر باقری مطرح شد؛

سردار «خالقی» همواره به عزت و سربلندی ایران می‌اندیشید

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی آورد: سردار «حسین خالقی» همواره ساده و بی‌ادعا به عزت و سربلندی ایران و ایرانی می‌اندیشید و عمر خویش را در میدان‌های خدمت به انقلاب و میهن اسلامی سپری کرد.
کد خبر: ۵۸۲۲۱۳
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹ - 09April 2023

پیام تسلیت سرلشکر باقری در پی درگذشت سردار خالقیبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پیامی عروج سردار «حسین خالقی» از پیشکسوتان و فرماندهان دفاع مقدس را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

عروج آسمانی و شهادت‌گونه سردار رشید سپاه اسلام، جانباز سرافراز انقلاب و دفاع مقدس سرتیپ دوم پاسدار حاج «حسین خالقی» مشاور فرمانده کل سپاه و از پیشکسوتان دفاع مقدس هشت ساله ملت عظیم‌الشأن ایران برابر استکبار جهانی، موجب تألم و آزردگی خاطر شد.

آن سردار نستوه و مشتاق پیشتازی در عرصه‌های دفاع از انقلاب و نظام اسلامی و نیاز‌های کشور، همواره ساده و بی‌ادعا به عزت و سربلندی ایران و ایرانی می‌اندیشید و عمر خویش را در میدان‌های خدمت به انقلاب و میهن اسلامی سپری کرد و درس‌ها و عبرت‌های پرشماری در چگونگی پایبندی به فرهنگ و ارزش‌های متعالی دینی، انقلابی و ملی برای عاشقان پیشرفت و اقتدار این سرزمین به ودیعه نهاد.

فقدان آن سردار عالیقدر و جانباز سرافراز را به آحاد همرزمان و همسنگران شجاع او در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیشکسوتان دفاع مقدس و به‌ویژه خانواده معظم او تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مجاهد به عرش پیوسته، علو درجات، رحمت واسعه الهی، بهره‌مندی از برکات ماه نزول قدر و لیالی قدر و همنشینی با علی بن ابیطالب علیه السلام و برای بازماندگان و سوگواران معزز صبر، شکیبایی، سکینه قلبی و ثبات قدم مسئلت می‌جویم.

انتهای پیام/ ۱۴۱

نظر شما
پربیننده ها