خبرهای خوش برای زوج‌های نابارور در راه است

معاون وزیر بهداشت از برنامه‌های تسهیلاتی جدید برای زوج‌های نابارور در راستای حمایت از سیاست‌های افزایش جمعیت خبر داد.
کد خبر: ۵۸۲۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۵ - 15November 2015

خبرهای خوش برای زوج‌های نابارور در راه است

به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، دکتر محمد حاجیآقاجانی از انعقاد قرارداد بین وزارت بهداشت با موسسات خدمات ناباروری در آینده نزدیک به منظور حمایت مالی از زوجهای نابارور سخن گفت و عنوان کرد: همچنین در صدد هستیم دسترسی به خدمات ناباروری را در تمام استانها گسترش دهیم.

آقاجانی با بیان اینکه در راستای سیاستهای جدید جمعیتی حمایت از زوجهای نابارور را در دستور کار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قرار داده ایم، عنوان کرد: بدین منظور یک برنامه جامع تدارک دیده ایم که به زودی ابلاغ میشود.

وی با بیان اینکه وزارت بهداشت به دنبال حمایت مالی از زوجهای نابارور است، گفت: با توجه به اینکه خدمات ناباروری در برخی از استانهای کشور وجود ندارد، دسترسی به این نوع خدمات در تمام استانها را در دستور کار داریم. در نتیجه هم گسترش و هم حمایت مالی را برای حل این معضل دنبال میکنیم.

معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به انعقاد قرارداد بین وزارت بهداشت با موسسات خدمات ناباروری در آینده نزدیک سخن گفت و خاطرنشان کرد: بر این اساس بخشی از هزینههای درمان ناباروری زوجهایی که با این مشکل مواجه هستند کاسته میشود. پس از نهایی شدن برنامه درمان ناباروری، جزئیات آن را به اطلاع عموم می رسانیم.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها