در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: شاهد رگه‌هایی از سازماندهی اغتشاشات در محصولات نمایش خانگی بودیم/ جلوی تولیدات نمایشی هنجارشکن را می‌گیریم

اسماعیلی گفت: رگه‌هایی از سازماندهی اغتشاشات اخیر را در برخی از محصولات نمایش خانگی مشاهده کردیم که با آیین‌نامه‌های جدید جلوی تولید این محصولات نمایش خانگی را می‌گیریم.
کد خبر: ۵۸۲۳۲۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۲ - 11April 2023

رگه‌هایی از سازماندهی اغتشاشات اخیر را در محصولات نمایش خانگی شاهد بودیم/ کنترل تولیدات نمایش خانگی آغاز شده است«محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌‌پرس، با اشاره به لزوم کنترل محتوای سریال‌های نمایش خانگی و جلوگیری از انتقال مفاهیم ضد دینی این تولیدات اظهار داشت: ما از ابتدای کار دولت سیزدهم مانع از تولید و اکران اینگونه سریال‌های نمایش خانگی شده‌ایم.

اسماعیلی خاطرنشان کرد: سریال‌هایی که طی یکی دو سال اخیر تولید و پخش شده‌اند، مربوط به حوزه نمایش خانگی است که ما با همکاری سازمان صدا و سیما سعی داریم این مشکلات را به حداقل برسانیم که در نوع خود اتفاق بسیار مهمی است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تصریح کرد: این نکته درستی است که ما رگه‌هایی از سازماندهی اغتشاشات اخیر را در برخی از محصولات نمایش خانگی مشاهده می‌کنیم که ان‌شالله با آیین‌نامه‌های جدید جلوی تولید این محصولات نمایش خانگی را می‌گیریم.

وی با بیان اینکه کنترل تولیدات نمایش خانگی آغاز شده است، گفت: اما، آثار آن طی سال‌های اخیر مشاهده خواهد شد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار