برگزاری مراسم گرامیداشت شهید صیاد شیرازی در اردبیل

مراسم گرامیداشت سال روز شهادت امیر سپهبد شهید «علی صیاد شیرازی» در سالن ولایت اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۵۸۲۳۵۷
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۸ - 10April 2023

برگزاری مراسم بزرگ داشت شهید صیاد شیرازی در اردبیل

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اردبیل، مراسم گرامیداشت شهادت امیر سپهبد شهید علی صیاد شیرازی امروز (دوشنبه) در سالن ولایت سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل برگزار شد.

در این مراسم که با حضور فرماندهان و کارکنان نیروهای انتظامی و نظامی و مسئولین استانی و شهرستانی و به همت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل و تیپ ۴۰ متحرک هجومی نزاجا برگزار شد، امیر سرتیپ «سید ناصر حسینی» فرمانده سابق نیروی زمینی ارتش و از هم رزمان شهید صیاد شیرازی با بیان اینکه شهید صیاد شیرازی از ستارگان درخشان آسمان شهادت و ایثار است افزود: شهید صیاد شیرازی اسوه اخلاق حسنه و اخلاص در کار و رفتار و گفتار بود و لازم است در آینده نیز به مردم و نسل های بعدی شناسانده شود.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی در ایجاد وحدت بین نیروهای مسلح پیش قدم شد و این امر همراه با تواضع و اخلاص وی موجب محبوبیت و جاودانگی او شد.

در ابتدای این مراسم، سرهنگ «علی نباتی» فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی نزاجا ضمن گرامی داشت روزهای شهادت حضرت علی (ع) یاد و خاطره شهید صیاد شیرازی را گرامی داشت و از وی به عنوان افتخار بزرگ ارتش و تمامی نیروهای مسلح نام برد.

در پایان از پنج خانواده شهید ارتش با اهدای لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار