فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش:

شهید صیاد شیرازی ترجمان عینی آیه شریفه «اشداء الکفار و رحماء بینهم» بود

امیر«حاجیلو» گفت: شهید سپهبد صیاد شیرازی ترجمان عینی آیه شریفه «اشداء الکفار و رحماء بینهم» بود به طوری که در مقابل دشمنان و منافقین سخت و نفوذ ناپذیر و در مقابل نیروهای خودی متواضع و رئوف بود.
کد خبر: ۵۸۲۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۰ - 10April 2023

شهید صیاد شیرازی ترجمان عینی آیه شریفه اشداء الکفار و رحماء بینهم بود

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، امیر سرتیپ «علی حاجیلو» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب ارتش امروز در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی اظهار داشت: شهید صیاد شیرازی با ارتباط تنگاتنگ با شهدایی نظیر شهید قرنی و نامجو در سال‌های قبل از انقلاب اسلامی توانست اولین هسته‌های مقاومت در داخل ارتش شاهنشاهی را تشکیل دهد.

وی افزود: شهید صیاد شیرازی نماد عقلانیت دینی و محور وحدت بین نیروهای مسلح بعد از انقلاب بود.

امیر سرتیپ حاجیلو تصریح کرد: آن شهید بزرگوار ترجمان عینی آیه شریفه اشداء الکفار و رحماء بینهم بود بطوری که در مقابل دشمنان و منافقین سخت و نفوذ ناپذیر و در مقابل نیروهای خودی متواضع و رئوف بود.

وی عنوان داشت: برای شهید صیاد شیرازی، موشک و تانک و تجهیزات نظامی تعیین کننده سرنوشت جنگ نبود بلکه ایمان و توکل به خداوند و توسل به حجت حق خدا امام زمان (عج) تعیین‌کننده بود.

ارشد نظامی ارتش در شمالغرب با اشاره به جنگ شناختی دشمن اظهار کرد: امروز بیان این حقایق در مورد شهدا و آشنا کردن نسل جوان با آن قهرمانان قطعا باطل‌السحر جنگ ادراکی و شناختی دشمنان است.

وی با اشاره به تحولات اخیر منطقه خاورمیانه گفت: به برکت خون پاک شهیدانی چون سپهبد صیاد شیرازی و سردار سلیمانی امروز کشورهای منطقه به خوبی دریافته‌اند که بقا و‌ تداوم پیشرفتشان در گرو ارتباط حسنه با جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار